کد خبر : 1950349 | 22 تیر 1402 ساعت 08:15 | 165K بازدید | 25 دیدگاه

تبدیل لباس قرمز به آبی: به زودی!

مهاجم تیم امید ایران پس از اردو احتمالا قراردادش با استقلال را رسمی خواهد کرد.

تبدیل لباس قرمز به آبی: به زودی!

به گزارش "ورزش سه"، آریا برزگر یکی از اولین بازیکنانی بود که پس از حضور جواد نکونام در رأس کادر فنی استقلال، به محل این باشگاه رفت تا مذاکرات اولیه با او انجام شود و در صورت توافق قراردادش را امضاء کند ولی تا این لحظه تصویری از لحظه قرارداد یا حضورش در کنار پیراهن آبی دیده نشده و این بازیکن فعلا در تمرینات تیم المپیک شرکت می‌کند.

این مهاجم جوان که پیش‌تر تجربه حضور در پرسپولیس را داشته و فصل گذشته را در نفت مسجدسلیمان سپری کرد، پس از سقوط تیمش تصمیم به جدایی گرفته، ولی با توجه به اینکه همچنان تحت قرارداد نفتی‌هاست، برای دریافت رضایت‌نامه باید صبر کند که هنوز این اتفاق نیفتاده و او ترجیح داده در اردوی تیم المپیک حاضر باشد.

آریا برزگر که در فصل گذشته لیگ برتر ۱۹ بازی برای نفت مسجدسلیمان انجام داد، مثل اردوی قبل یکی از بازیکنان دعوت شده توسط رضا عنایتی است که دیروز با پیراهن قرمز در زمین مرکز ملی فوتبال مشغول تمرین در کنار دیگر بازیکنان تیم المپیک بود و آمادگی خود را به نمایش گذاشت.

این مهاجم ۲۰ ساله و بلند قامت پس از پایان حضورش در اردوی تیم امید ایران مثل برخی از هم‌تیمی‌های خود در تیم المپیک ازجمله یاسین سلمانی و محمدرضا خالدآبادی، باید تکلیف باشگاه آینده‌اش را مشخص کند و احتمالا پیراهن قرمز او تبدیل به لباس آبی استقلال خواهد شد.

دیدگاه‌ها