کد خبر : 1950355 | 22 تیر 1402 ساعت 08:45 | 82.5K بازدید | 10 دیدگاه

مدیر محبوب استقلالی‌ها در شمال (عکس)

مدیر فصل گذشته تیم استقلال پس از مدت‌ها در یک محفل فوتبالی دیده شد.

مدیر محبوب استقلالی‌ها در شمال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مراسم تجلیل از غلامرضا بهروان، عضو اسبق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس سابق هیئت فوتبال استان مازندران، که چهارشنبه شب در یکی از تالارهای بهشهر برگزار شد، فرصتی به وجود آورد تا جمعی از پیشکسوتان ازجمله استقلالی‌های سابق دور هم جمع شوند و فضای جالبی به وجود بیاورند.

در این مراسم که ستاره‌های سابق و قدیمی فوتبال ازجمله حسن روشن، بهتاش فریبا و... و برخی مسئولین سازمان لیگ ازجمله سهیل مهدی حضور داشتند و علی خسروی، پیشکسوت داوری، نیز شرکت کرده بود، بیژن طاهری، پیشکسوت و مدیر فصل گذشته تیم استقلال، نیز دیده شد.

1897462

بیژن طاهری که طی سالیان اخیر به‌عنوان مدیر تیم فوتبال استقلال فعالیت داشته و قهرمانی لیگ برتر را همراه با این باشگاه به دست آورد و فصل گذشته نیز در کنار ریکاردو ساپینتو بود، حالا با تغییر مدیریت و کادر فنی آبی‌ها سمت خود را تحویل داده است.

عمو بیژن استقلالی‌ها که به‌خاطر رفتار خاص و مهربانانه‌اش محبوبیت ویژه‌ای در بین تماشاگران استقلال دارد، پس از دو سال سمت خود را به علی سامره، دیگر بازیکن سابق و چهره جوان‌تر آبی‌ها داده و این روزها ترجیح می‌دهد در دورهمی با هم‌بازیان سابق خود شرکت کرده و خاطراتشان را زنده کند.

دیدگاه‌ها