کد خبر : 1950404 | 22 تیر 1402 ساعت 12:39 | 12.7K بازدید | 3 دیدگاه

مگر من مسئول برگزاری مجمع انتخاباتی بوده‌ام؟

واکنش دبیر به آشتی با پولادگر و انتقاد جدیدی

علیرضا دبیر بعد از پایان انتخابات فدراسیون کشتی به اتفاقات مجمع و برخی انتقادات مطرح شده واکنش نشان داد.

واکنش دبیر به آشتی با پولادگر و انتقاد جدیدی

به گزارش "ورزش سه"، دبیر که حالا برای 4 سال دیگر به عنوان رییس فدراسیون کشتی انتخاب شده، با حضور در جمع خبرنگاران بعد از کسب حداکثر آرا از اعضای مجمع فدراسیون کشتی گفت: هیچ موقع من شب امتحان خیلی درس نمی‌خواندم. در طول فصل، ترم یا هرچه بود درس می‌خواندم و شب امتحان راحت بودم. اینجا هم خدا را شکر در 4 سال گذشته از 5-4 صبح تا شب سرکار بودیم. در فدراسیون خوابیدیم و دوستان مجمع هم می‌دانند. از همه اعضای مجمع ممنون هستم. تا همین امروز صبح پیگیر کارها بودم ولی اینطور نبود که خدای ناکرده به یک نفر بگویم به من رای بدهید. اصلا از این روحیات ندارم. دوستان محبت کردند و رأی دادند. کار سختی در 4 سال آینده داریم. با شرایط مطلوب کشتی که در ذهن من است خیلی فاصله داریم. 

بولت سرشاخه این نسل نوجوان قهرمان آسیا را به یاد داشته باشید 
در کشتی فرنگی نونهالان دیشب قهرمان آسیا شدیم. 2 تیم نوجوانان ما قهرمان آسیا شده، 2 نسل خیلی خوب در نوجوانان ما ساخته می‌شود. 2 تیم خیلی خوب در تاریخ‌ داشتیم. یک تیم 1965 منچستر بوده، تختی، مهدی‌زاده، صنعتکار، موحد. اسم‌ها هنوز بزرگ هستند. یک تیم 1998 تهران که تیم خیلی بزرگی بود و کمترینش بنده بودم. یک تیم نروژ بود و تا حدودی هم جلو آمد. ولی نسل نوجوانان ما که امسال قهرمان آسیا شدند را یادتان باشد. از دو تیم قبلی می‌تواند بزرگ‌تر باشد. حرف‌های من را همین جا نگه دارید. حرف‌هایی که می‌زنم بعداً به درد می‌خورد. واقعا 11 طلای المپیک در 80-70 سال گذشته برای کشتی کم است. باید حتما برای طلای المپیک روی ذهن بچه‌ها کار کنیم. باید تلاش کنند و کار کار کار، در کشور ما هر که کار می‌کند به دادگاه و... می‌برند. یک بار آن‌هایی که کار نمی‌کنند را ببرند و دادگاهی کنند که چرا انجام نداده است. 

بولت سرشاخهرأی‌ها نشان‌دهنده همه‌چیز است 
رأی‌ها همه چیز را نشان می‌دهد. ما کشتی‌گیرها اصطلاحی داریم که می‌گوید طرف وقتی می‌خواهد روی تشک بیاید می‌فهمد چندچند است و چه کاره است! این حرف یادتان باشد. به بطن بپردازیم. به حاشیه نرویم. رزومه همه افراد مشخص است. 

1897536


بولت سرشاخهباید از پولادگر عذرخواهی می‌کردم
سال گذشته اتفاقاتی در مجمع افتاد. حرکت وزارت ورزش که بودجه کشتی را صفر کردند اشتباه بود. حرکت من اشتباه‌تر بود. نباید آنطور به هم می‌ریختم. پارسال گفتند 70 میلیارد ندهیم. عملکرد ما 250 میلیارد بود. این مبلغ حدود یک چهارم است. می‌دانستم پول کم داریم. آخر سال را می‌دیدم. این اتفاقات در جمع رخ داده بود. خیلی اوقات در جلسات اتفاقاتی رخ می‌دهد که محدود و محرمانه است و شما در همان جمع عذرخواهی می‌کنید اما چون آن جمع علنی بود، شرع و اخلاق حکم می‌کرد که من این عذرخواهی را در جمع انجام دهم. واقعا بابت درگیری و بحث‌های دیگر هیچکدام را ناراحت نیستم اما این یک مورد را خیلی دل‌چرکین بودم و دنبال فرصت می‌گشتم و خداراشکر در این جلسه نخواستم کدورتی باشد و شاید من یا حاج آقا (پولادگر) نباشیم. 

بولت سرشاخهخیلی حرف زدن بلد نیستم 
چیزی که برای من بسیار مهم است، کار است و من خیلی حرف زدن بلد نیستم و این موضوع را کادرفنی تیم ملی و رؤسای هیات‌ها می‌دانند که کار را خوب بلد هستم و وقت می‌گذارم و نتیجه کار کردن برای کشور است. با تیم قوی و اصلی به احتمال زیاد به بازی‌های آسیایی می‌رویم و این نظر سرمربیان تیم‌های ملی بود. روحیات من خیلی بازی‌های آسیایی نیست و تفکر من المپیک محور است. تمام فکر من المپیک و پس از آن مسابقات جهانی است. ورزشکاران ابتدا باید طلای المپیک را ببینید. آنها نباید حتی یک مدال طلا را ببینید بلکه باید به سه مدال طلای المپیک فکر کنند. 

بولت سرشاخهاعلام نام کاندیداها 15 ساعت قبل از مجمع دروغ است
من مسئول مجمع نبوده‌ام و انتخابات دبیرخانه داشته است و من هم مانند بقیه نامزدها، کاندیدا بودم و دستگاه‌های امنیتی چهارگانه فکر می‌کنم برای اولین بار بود که ظرف ۱۰ روز جواب دادند و دروغ است که می‌گویند ۱۵ ساعت زمان برده است. دستشان درد نکند. سخت است زمانی که یک استعلام می‌خواهد بیاید. امیدوارم خدا کمک کند و کار بکنیم.

دیدگاه‌ها