کد خبر : 1968544 | 05 مهر 1402 ساعت 18:47 | 13.1K بازدید | 23 دیدگاه

الان وقت ارزیابی نیست؛

پولادگر: رشته‌های مدال‌آور ایران در راه هستند

معاون وزیر می‌گوید الان زمان مناسبی برای ارزیابی رشته‌ها نیست و منتظر رشته‌های مدال‌آور برای ایران هستیم.

پولادگر: رشته‌های مدال‌آور ایران در راه هستند

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد پولادگر در حاشیه بازی های آسيايى در رابطه عملکرد کاروان اعزامی به این‌بازی‌ها تا پایان روز چهارم گفت: بچه ها تمام تلاش خود را می کنند، البته ما منتظر مدال های زرین مان هستیم تا رتبه کشورمان را در جدول بالا بیاورد.

وی ادامه داد: خدا رو شکر والیبال کاری کرد کارستان؛ بردن چین در کشورشان اتفاق مهمی بود که ملی پوشان انجام دادند و دل ملت را شاد کردند.

معاون وزیر ورزش با بیان اینکه رشته های پرمدال در راه هستند، بیان کرد: امیدواریم ووشو فردا مدال های زرینی کسب کنند. تکواندو ورزشکاران بزرگی دارد و امیدوارم بدرخشند و کمکی برای کاروان باشند.

پولادگر در رابطه با تیم فوتبال امید ‌و چالش این تیم با پرسپولیس مطرح شد نیز گفت: الان رئیس فدراسیون فوتبال اینجاست و با کادر فنی جلسه دارد، امیدوارم تدبیر کنند تا هم تیم امید با قدرت به دیدارهای خود در بازی های آسیایی ادامه دهد و پرسپولیس هم ضربه نبیند.

معاون وزارت ورزش در مورد اینکه آیا عملکرد رشته ها در هانگژو بعد از اتمام بازی ها ارزیابی می‌شود، گفت: حتما بعد از بازی ها فرصتی برای ارزیابی تک تک رشته ها خواهیم داشت، الان زمان خیلی مناسبی برای این صحبت در این مورد خاص نیست. همان‌طور که گفتم منتظر رشته هایی هستیم که مدال‌های زرین کسب کنند. قطعا ارزیابی ها ملاکی برای تصمیم گیری ها است. در تحلیل ها دستمایه تصمیمات خواهند بود.

دیدگاه‌ها