کد خبر : 1950510 | 22 تیر 1402 ساعت 21:09 | 36.8K بازدید | 15 دیدگاه

شوخی جدید کلوپ: خوش‌تیپی را باید فدای فوتبال کرد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از جلسه تمرینی امروز تیمش از شرایط تیم خوشحال بود و با مدل موی ترنت الکساندر آرنولد شوخی کرد.

شوخی جدید کلوپ: خوش‌تیپی را باید فدای فوتبال کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امسال تابستان تا اینجا دو هافبک جدید به خدمت گرفته و دومینیک سوبوسلای از لایپزیش و الکسیس مک‌آلیستر از برایتون به خط میانی تیم یورگن کلوپ اضافه شده‌اند.

بازیکنان لیورپول از جمله خریدهای تابستانی این تیم امروز در یک جلسه تمرینی با حضور یورگن کلوپ شرکت کردند. سرمربی لیورپول در پایان این تمرین از هافبک‌های جدیدش ستایش کرد و حتی برای مک‌آلیستر لقبی جدید ساخت.

یورگن کلوپ ستاره آرژانتینی جدیدش را به گری مک‌آلیستر، ستاره سال‌های دور لیورپول، تشبیه کرد. با وجود یکسان بودن نام خانوادگی گری مک‌آلیستر و الکسیس مک‌آلیستر این دو با هم نسبت خانوادگی ندارند.

1897692

سرمربی لیورپول در پایان جلسه تمرینی امروز گفت: "خیلی خوشحالم. به خصوص از دو هافبک جدیدمان. آنها عالی هستند. با دیدن تلاش‌های آنها فکر کردم هر چه زودتر برایشان لقب پیدا کنم. خیلی زود یک لقب عالی برای مک‌آلیستر پیدا کردم: گری! می‌دانید که گری مک‌آلیستر از اسطوره‌های لیورپول بوده. هم مک‌آلیستر و هم دومینیک سوبوسلای عالی فوتبال می‌کنند."

1897693

کلوپ که کاملا خوشحال به نظر می‌رسید با شوخ‌طبعی‌ای که از او انتظار می‌رود با مدل موی ترنت الکساندر آرنولد شوخی کرد و گفت: "شک ندارم که بازیکنانم با شروع فصل جدید خیلی زود هواداران را حسابی خوشحال می‌کنند. همینطور که گفته بودم ما تغییرات زیادی داریم. ترنت مدل مویش را عوض کرده و به مدل مویی برگشته که موفق‌ترین روزهای فوتبالی‌اش را با آن داشته. او خوش‌تیپی را فدای موفقیت کرد و من از این خیلی خوشم آمد."

1897694

دیدگاه‌ها