کد خبر : 1950565 | 23 تیر 1402 ساعت 10:00 | 17.8K بازدید | 6 دیدگاه

تقابل جذاب و زودهنگام سبزهای لیگ برتر

شاگردان سید مجتبی حسینی و محمد ربیعی در یک مصاف دوستانه مقابل هم قرار می‌گیرند.

تقابل جذاب و زودهنگام سبزهای لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک که از روز ششم تیرماه تمرینات پیش فصل خود را زیر نظر سید مجتبی حسینی در شهر اراک آغاز کرده و طی دو روز اخیر با حضور در شهر مهاجران در استان مرکزی یک اردوی کوتاه مدت را پشت سر گذاشت، قصد دارد فردا در یک مصاف دوستانه برابر ذوب‌آهن قرار بگیرد.

شاگردان سید مجتبی حسینی که پیش از این یک مسابقه دوستانه مقابل تیم منتخب بروجرد برگزار کرده و به برتری پُر گل ۶ بر یک رسیده بودند، فردا در حالی محک جدی برابر ذوب آهن می‌خورند که در دوران بدنسازی قرار دارند و تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته‌اند.

ذوب‌آهن نیز که طی ۱۰ روز با محمد ربیعی کارش را آغاز کرده و تمرینات را در اصفهان پشت سر گذاشته، قصد دارد به اراک سفر کند تا عصر فردا شنبه در ورزشگاه امام خمینی(ره) مهمان آلومینیوم و شاگردان حسینی باشد.

شاگردان حسینی و ربیعی احتمالا پس از این مسابقه دوستانه، طی هفته آینده راهی تهران خواهند شد تا ادامه دوران آماده سازی خود را پشت سر بگذارند و با انجام دیدارهای تدارکاتی آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر شوند.

گفتنی است، تیم‌های آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان در هفته نُهم لیگ برتر مسابقه رسمی خود را برابر یکدیگر برگزار می‌کنند که در آن بازی هم شاگردان حسینی میزبان خواهند بود.

دیدگاه‌ها