کد خبر : 1950706 | 24 تیر 1402 ساعت 05:44 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت شاگردان آلمیدا به یونان

پایان اردوی دلپذیر قهرمان یونان با ایرانی‌هایش

یاران حاج صفی و میلاد محمدی در اردوی پیش فصل بسیار آماده و سرحال نشان دادند و تمرینات خود را در آتن از سر می‌گیرند.

پایان اردوی دلپذیر قهرمان یونان با ایرانی‌هایش

به  گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آ ا ک آتن که میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی را در اسکواد خود دارد، اردوی آماده‌سازی پیش فصل خود را در کشور هلند برپا کرد و با پایان این اردو حالا این تیم ادامه تمریناتش را در یونان دنبال خواهد کرد.

سه بازی در این اردو انجام شد. یک بازی مقابل لوکوموتیو کرواسی که آ ا ک یک بر صفر بازنده شد؛ البته این بازی در شرایطی انجام شد که ملی‌پوشان ا‌ین تیم هنوز اضافه نشده بودند. بازی دوم این تیم مقابل آنتورپ قهرمان بلژیک برگزار شد و این بازی دوستانه در زمین این تیم و با نتیجه سه بر صفر به سود باشگاه یونانی خاتمه پیدا کرد.

1898017

در سومین بازی هم یاران احسان حاج صفی و میلاد محمدی با برد پنج گله شاختار دونتسک اوکراین را از پیش رو برداشتند.

آ ا ک فصل گذشته با قهرمانی در لیگ یونان و جام حذفی دبل کرد و بنابراین سوپرجامی هم در این کشور برگزار نخواهد شد. احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی ایران مهره ثابت این تیم است و میلاد محمدی نیز امیدوار به درخشش در فصل آینده و دعوت دوباره به تیم ملی است.

در پایان این اردو اعضای تیم آ ا ک جلوی هتل عکسی دسته جمعی به یادگار گرفتند و با نتایج این بازی‌های دوستانه خود را آماده دفاع از عناوین قهرمانی‌شان نشان دادند.

هدایت آ ا ک برعهده ماتیاس آلمیدا، ستاره سابق لاتزیو است و این سرمربی آرژانتینی آینده دار می‌تواند تجربه‌ای فراموش نشدنی برای دو ستاره ایرانی تیمش رقم بزند و درس‌های خوبی به آنها بدهد.

دیدگاه‌ها