کد خبر : 1950778 | 24 تیر 1402 ساعت 10:55 | 16.8K بازدید | 5 دیدگاه

بیانیه آژاکس درمورد آخرین وضعیت فن‌درسار

باشگاه آژاکس با انتشار یک اطلاعیه به شرح آخرین وضعیت سلامت ادوین فن‌درسار پرداخت.

بیانیه آژاکس درمورد آخرین وضعیت فن‌درسار

به گزارش "ورزش سه"، ادوین فن‌درسار، اسطوره باشگاه منچستریونایتد و آژاکس، از هفته پیش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در هلند بستری شده است. باشگاه آژاکس در اطلاعیه جدید آخرین وضعیت مدیر سابق خود را شرح داد.

فن‌‌درسار جمعه هفته گذشته به دلیل خونریزی مغزی در یک رستوران در کرواسی از هوش رفت. او بلافاصله به هلند اعزام و در بخش مراقبت‌های ویژه یک بیمارستان بستری شد.

از آن تاریخ تا به امروز با وجود ردکردن خطر مرگ، هیچ پیشرفت خاصی در مورد وضعیت فن‌درسار به وجود نیامده است. باشگاه آژاکس امروز در یک اطلاعیه جدید، آخرین وضعیت سلامتی او را اعلام کرد.

در اطلاعیه باشگاه آژاکس بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط همسر فن‌درسار آمده است: "ادوین عصر جمعه از کرواسی به هلند بازگردانده شد. او در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه یک بیمارستان هلندی بستری است. او در شرایط پایدار بدون تهدید قرار دارد، اما باید همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بماند و تا بهبودی کامل زیر نظر پزشکان باشد."

در بخش پایانی این اطلاعیه از تلاش پزشکان برای ایجاد شرایط مطلوب قدردانی شده است: "خانواده فن‌درسار تشکر خود را از بیمارستان دانشگاه اشپلیت به خاطر مراقبت‌های بسیار خوبشان در هفته گذشته تشکر می‌کنند و مشتاقانه امیدوارند تا او هر چه سریع‌تر بهبوبی خود را به دست آورد."

دیدگاه‌ها