کد خبر : 1950815 | 24 تیر 1402 ساعت 13:04 | 73.6K بازدید | 34 دیدگاه

رسمی: مدافع رئال مادرید به گرانادا پیوست

خسوس وایخو، مدافع رئال مادرید، با قراردادی قرضی و تا پایان فصل 24-2023 راهی گرانادا شد.

رسمی: مدافع رئال مادرید به گرانادا پیوست

به گزارش "ورزش سه"، وایخو در سال 2015 از ساراگوسا به رئال مادرید پیوست، اما هرگز فرصتی برای نشان دادن توانایی‌هایش در این تیم پیدا نکرد. 

او در طول چند فصل اخیر بارها به صورت قرضی در باشگاه‌های دیگری توپ زد. این بازیکن سابقه بازی برای آینتراخت فرانکفورت، وولورهمپتون و گرانادا را به صورت قرضی دارد. 

این مدافع اسپانیایی پس از پایان فصل 21-2020 به رئال مادرید برگشت اما آنچلوتی فرصتی برای بازی به او نداد و این بازیکن نتوانست توانایی‌هایش را در این تیم به نمایش بگذارد.

1889336

مارکا خبر داده که سرمربی رئال مادرید پیش از آغاز تمرینات پیش فصل تیمش به مدیران این باشگاه اعلام کرد که نیازی به وایخو ندارد و او در فهرست مازادش قرار گرفته است.

با این حال، این بازیکن اعلام کرده بود که هیچ تصمیمی برای جدایی ندارد و امیدوار است که بتواند در فصل جدید اعتماد آنچلوتی را به دست آورد و وارد ترکیب رئال مادرید شود. 

اما آنچلوتی بار دیگر به شکل واضح به مدیران رئال اعلام کرده که وایخو به هیچ وجه جایی در برنامه‌هایش ندارد و باید در همین تابستان از این باشگاه جدا شود چون فرصتی برای بازی در این تیم در فصل آینده پیدا نخواهد کرد.

به این ترتیب وایخو بار دیگر از رئال مادرید جدا شد و تا ژوئن 2024 به صورت قرضی با پیراهن گرانادا به میدان خواهد رفت. قرارداد او با رئال تا ماه ژوئن 2025 ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها