کد خبر : 1953579 | 07 مرداد 1402 ساعت 12:32 | 35.7K بازدید | 10 دیدگاه

کار خاصی نکرده بودم

بازی من مقابل سیتی را بیش از حد بزرگ کردند!

خسوس وایخو معتقد است دو فصل پیش برابر سیتی در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان، نمایشی عادی داشت و بیش از اندازه به بازی او پرداخته شد.

بازی من مقابل سیتی را بیش از حد بزرگ کردند!

به گزارش "ورزش سه"، خسوس وایخو اخیرا از رئال مادرید به صورت قرضی جدا شد و به گرانادا پیوست. وایخو پیش از این نیز از رئال به صورت قرضی برای گرانادا بازی کرده بود و حالا آماده است به این تیم کمک کند برای ماندن در لالیگا بجنگد.

وایخو که سال‌هاست بازیکن رئال است، هرگز نتوانست به ترکیب ثابت تیم برسد و دو دوره قرضی برای فرانکفورت و ولورهمپتون نیز بازی کرده است.

1889335

شاید به‌یادماندنی‌ترین بازی وایخو با پیراهن رئال به بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 22-2021 برمی‌گردد که او در وقت اضافه وارد زمین شد و برابر سیتی فوق العاده کار کرد. رئال بازی را 3-1 برد و به فینال رفت.

وایخو در مراسم معارفه خود در گرانادا در پاسخ به سوالی درمورد درخشش در آن مسابقه گفت: «کاملا با تمرکز بالا وارد زمین شدم و ماموریتم این بود که توپ‌های هوایی را بزنم و اجازه ندهم مدافعان بلندقامت سیتی به توپ برسند. معتقدم بیش از اندازه به بازی من پرداخته شد و در واقع کار خاصی نکردم. یک نمایش معمولی و خوب بود.»

وایخو ادامه داد: «ممنونم که از بازی من تعریف کردید، ولی خودم معتقدم کار خاصی نکرده‌ام. من همیشه آماده کمک به تیم هستم و همیشه چنین بوده است. چه زمانی که در رئال بودم و حالا در گرانادا، وقتی در زمین باشم، با همه وجودم می‌جنگم.»

دیدگاه‌ها