کد خبر : 1950851 | 24 تیر 1402 ساعت 15:27 | 24.8K بازدید | 10 دیدگاه

مسئولان از مازیار، پژمان و پوررشید حمایت نکردند؛

بارانی: ملوان راه رفتن یادش رفته بود

کاپیتان فصل گذشته ملوان بندرانزلی می‌گوید مسئولان شهر با نوری، زارع و پوررشید برخورد خوبی نداشته‌اند.

بارانی: ملوان راه رفتن یادش رفته بود

به گزارش "ورزش‌ سه"، صادق بارانی از بازیکنانی بود که پس از آغاز تغییرات بنیادی در ملوان بندرانزلی پس از صعود به لیگ برتر با تصمیم مهدی تارتار در لیست خروجی قرار گرفت. بارانی که طی دو فصل اخیر یکی از بازیکنان کلیدی ملوان در مسیر صعود به لیگ برتر و همین‌طور تثبیت جایگاه انزلی‌چی‌ها در اولین فصل پس از بازگشت به لیگ برتر در مسابقات بود، البته با ناراحتی و با انتشار پستی از هواداران ملوان خداحافظی کرد.
به همین بهانه گفت‌وگویی با صادق بارانی داشتیم و از او درباره دلیل جدایی و شرایط این روزهای ملوان پرسیدیم که در ادامه می‌خوانید.

گزارشگرپس از دو سال خوب از ملوان جدا شدی. چه اتفاقی افتاد که جدا شدی؟ 
بله فکر می‌‎‌کنم دو سال فوتبالی خیلی خوب را در انزلی داشتم. چه داخل زمین و چه بیرون زمین خیلی خاطرات خیلی خوبی برایم به یادگار مانده است. با این حال آقای تارتار که به عنوان سرمربی انتخاب شدند، اعلام کردند نیازی به من ندارند. البته فوتبال هم حرفه‌ای است و من اصلا مشکلی با این موضوع ندارم و برای تیم خوب ملوان و مردم خوب انزلی آرزوی موفقیت می‌کنم.

گزارشگربه هر حال خیلی از این تصمیم آقای تارتار ناراحت شدید و در پستی هم که منتشر کردید به این موضوع پرداختید.
بله قطعا ناراحت شدم. ملوان مثل خانه من بود و مردمش مثل خانواده من بودند. خودشان می‌دانند چقدر دوست‌شان دارم و این یک حس دوطرفه است. چطور می‌توانم بگویم؛ ملوان مثل بچه‌ای بود که راه رفتن یادش رفته بود، اما مازیار زارع، پژمان نوری و آقای پوررشید آمدند و دست به دست هم دادند و این بچه را دوباره راه انداختند و بزرگش کردند. اما متاسفانه با آنها هم خوب برخورد نشد. درست است که خودشان خداحافظی کردند، اما از طرف مسئولان هم تمایلی به نگه داشتن آنها نبود و آنها هم با ناراحتی از باشگاه جدا شدند.

1898202

گزارشگراصلا چه اتفاقاتی افتاد که تیم منسجمی که در ملوان کار می‌کردند و شرایط باشگاه را طی سال‌های اخیر به طور کلی دچار دگرگونی کرده بودند، نتوانست همکاری‌اش را ادامه بدهد؟ این موضوع به ویژه در هفته‌های پایانی لیگ برتر خیلی محسوس شده بود.
بله عرض کردم خدمت شما. کارنامه این سه عزیز کاملا مشخص است. آنها در سال اول یک رتبه خیلی خوب در لیگ دسته اول به دست آوردند. در سال دوم قهرمان لیگ شدند و در سال سوم هم تیم را با یک رتبه خوب در لیگ برتر حفظ کردند. اما خب در این بین یک بی‌مهری‌هایی از سوی مسئولان اتفاق افتاد. به نظرم حق با این سه عزیز بود. توقع داشتند چه از لحاظ مالی و چه معنوی بیشتر از آنها حمایت شود. با این حال فکر می‌کنم این سه عزیز حسن نیت خودشان را به باشگاه و مردم عزیز شهر انزلی و هواداران عاشق تیم نشان دادند و قطعا نامشان سال‌های سال در میان مردم ماندگار است.

گزارشگرهواداران بابت تغییرات ایجاد شده و ادامه روند تیم نگران هستند. شرایط را در فصل پیش رو چطور ارزیابی می‌کنی؟
درست است ولی نباید نگران باشند. به هر حال بازیکنان خوبی هم به تیم اضافه شده‌اند. هم من و هم سایر کسانی که از ملوان جدا شده‌اند، برای تیم آرزوی موفقیت داریم و دلمان با آنهاست. امیدواریم بهترین اتفاقات برایشان رقم بخورد.

گزارشگردرباره خودت. فصل در آستانه شروع مجدد است. چه تصمیمی داری؟
بله. من چند پیشنهاد از تیم‌های مختلف داشته‌ام، ولی هنوز به توافق نرسیده‌ام ولی در همین چند روزه تیم جدیدم را انتخاب می‌کنم.

گزارشگرحرف پایانی؟
تشکر می‌کنم از هواداران عزیز انزلی. امیدوارم دوباره آنها را ببینم.

دیدگاه‌ها