کد خبر : 1950905 | 24 تیر 1402 ساعت 21:07 | 20.6K بازدید | 17 دیدگاه

مقابل پرسپولیس اصلا به بازی فکر نمی‌کردیم؛

دقیقی: امیدوارم با امتیاز صفر لیگ برتر را شروع کنیم

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر ابراز امیدواری کرد تیمش با امتیاز صفر مسابقات لیگ برتر را آغاز کند.

دقیقی: امیدوارم با امتیاز صفر لیگ برتر را شروع کنیم

به گزارش "ورزش‌ سه"، سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر پس از دیدار دوستانه برابر نساجی مازندران که با پیروزی یک بر صفر شاگردانش به اتمام رسید، در گفتگویی با خبرنگار ما درباره این بازی گفت: بازی خیلی خوبی بود و نقاط قوت و ضعف‌مان را بیشتر نشان داد. بعد از اتفاقاتی که برای‌مان افتاده بود، به امید خدا و به لطف خدا آن امتیاز منفی 3 هم تبدیل به صفر می‌شود و با آمادگی کامل آماده لیگ برتر می‌شویم. به واقع حق ما این نبود که اینطور حال ما را ناخوش کنند. ما یک تیم اخلاق مدار بودیم. امیدوارم با حداقل بودجه در لیگ برتر هم مانند سال گذشته بهترین اتفاقات را رقم بزنیم. دیدید که توانستیم همه رکوردها را در لیگ دسته اول بزنیم. 

ویدئو: 305554


گزارشگراو ادامه داد: تیمی که همه رکوردها را زده، 15 امتیاز با تیم سوم جدول فاصله امتیاز داشته، بیشترین گل زده ادوار لیگ را داشته، 5 هفته زودتر قهرمان شده. بعد در 5 هفته آخر تمام توانش را مقابل تیم‌های ته جدولی گذاشته و برده. حالا با این شرایط برای این تیم این شرایط را رقم زده‌اند. امیدوارم کمیته استیناف بررسی کند و مطمئنم این شایستگی را داریم که با امتیاز صفر لیگ برتر را شروع کنیم.

گزارشگردقیقی سپس با خطاب قرار دادن باشگاه سایپا که علیه باشگاه شمس آذر شکایت کرده بود، اضافه کرد: خود باشگاه سایپا هم دقیق می‌داند که هیچ گونه سوء استفاده‌ای برای افزایش کیفیت تیمی نشده است. حتی بازیکنی که نامش مطرح است، بومی است و به دنبال آن بودیم که تیم را طوری ببندیم که مردم درک کنند اگر بازیکن بومی خوب باشد، او را در لیست قرار خواهیم داد.

گزارشگرسرمربی شمس آذر درباره شکست پرگل مقابل پرسپولیس که درست در خلال شکایت باشگاه سایپا و استرس بابت اعلام رای کمیته انضباطی بود، بیان کرد: بله ما واقعا از نظر بودجه‌ای کمترین بودجه لیگ برتر را داریم. ولی مالک و مدیرعامل خیلی خوبی داریم. دستان کوچکی داریم ولی توانمند هستیم. آن روز واقعا بدترین روزهای زندگی هم من و هم بچه‌های تیم بود. چون خیلی برای رسیدن به این موفقیت و لیگ برتر تلاش کرده بودیم، حالا خیانت به یک شهر یا هر چیزی که اسمش را بگذاریم به ما ضرر زد. مقابل پرسپولیس اصلا کسی به فکر بازی نبود و فقط به دنبال تعیین تکلیف بودیم.

دیدگاه‌ها