کد خبر : 1950922 | 24 تیر 1402 ساعت 23:06 | 37.1K بازدید | 7 دیدگاه

حضور در چمپیونزلیگ، برگ برنده انتقال بزرگ بایرن

اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، می‌گوید هری کین تمایل دارد به قهرمان بوندسلیگا ملحق شود.

حضور در چمپیونزلیگ، برگ برنده انتقال بزرگ بایرن

به گزارش "ورزش سه"، برخلاف توماس توخل، سرمربی بایرن، اولی هوینس به طرز شگفت انگیزی در مورد هری کین صحبت کرد.

اولی هوینس، رئیس سابق بایرن مونیخ، درباره مذاکرات با هری کین از تاتنهام اظهار نظر کرد و علاقه این بازیکن را فاش کرد.

هوینس گفت: "هری کین به وضوح در تمام گفتگوها نشان داده که تصمیمی مشخص دارد. اگر این تصمیم باقی بماند، او را جذب می‌کنیم. سپس تاتنهام باید با چالش جدایی کین دست و پنجه نرم کند."

سایت Sport1 به نقل از رئیس سابق بایرن در مورد کین گفته کارل هاینس رومنیگه مرتب با این بازیکن صحبت می‌کند.

1898317

در ادامه اظهاراتش، هوینس به علاقه مهاجم انگلیسی اشاره کرد: "[کین] دوست دارد در سطح بین المللی بازی کند. تاتنهام برخلاف باشگاه ما در فصل آینده در رقابت‌های اروپایی حضور نخواهد داشت. او اکنون این فرصت را دارد که به یک باشگاه برتر اروپا بیاید. چیزی که ما واقعاً در مورد کین دوست داریم این است که مشاوران او، یعنی پدر و برادرش، بسیار صادق هستند. آن‌ها همیشه به وضوح بر آنچه وعده داده‌اند، ایستاده‌اند و اگر همینطور بماند، اشکالی ندارد."

هوینس با اشاره به دنیل لوی، رئیس تاتنهام، گفت: "لوی باهوش است. ما باید اول از او بخواهیم قیمتی را مشخص کند. او برای خریدن زمان بازی می‌کند، او یک حرفه‌ای بزرگ است. از او بسیار تمجید می‌کنم اما از سوی دیگر در بایرن آن‌ها افرادی نیستند که به تازگی از دیروز این کار را آغاز کرده باشند."

طبق گزارش رسانه‌ها، باشگاه بایرن مدت‌هاست که به هری کین علاقه‌مند بوده و پیشنهادات رسمی برای این مهاجم ارسال کرده است. علاوه بر این، گفته می‌شود که جلسه‌ای با مدیران باشگاه اسپرز در روز پنجشنبه در لندن برگزار شده و روند گفتگوها مثبت بوده است.

دیدگاه‌ها