کد خبر : 1951022 | 25 تیر 1402 ساعت 13:45 | 91.8K بازدید | 35 دیدگاه

در جست‌وجوی یک هافبک خلاق

ژاوی یکی از این دو شماره 10 را می‌خواهد

ژاوی معتقد است که تیمش فاقد استعداد و خلاقیت است و به همین دلیل از خوان لاپورتا جذب یک بازیکن برای پست شماره 10 را درخواست کرده است.

ژاوی یکی از این دو شماره 10 را می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی ماه ها آرزو می کرد که لیونل مسی برگردد و دوباره شماره 10 بارسا شود اما او به اینتر میامی رفت تا مربی جوان اکنون به دنبال یک شماره 10 دیگر باشد. برنده هفت بار توپ طلا، همان مهره کلیدی ای بود که ژاوی می‌خواست. بازیکنی به تعبیر او متمایز و نابغه، با دانش بازی و با پاس‌های آخر شگفت انگیزش. فوق ستاره آرژانتینی در نهایت نیامد، اما ژاوی معتقد است که با وجود اینکه بارسا فهرستی پر از هافبک‌های سطح بالا دارد، یک شماره 10 برای تیم همچنان ضروری است.

1898472

برناردو سیلوا و جیووانی لو سلسو دو گزینه روی میز هستند.

1895073

اولین مورد تقریباً غیرممکن است، مانند دو تابستان قبل، مگر اینکه بارسا یک فروش گرانقیمت انجام دهد. برناردو برای یک فصل دیگر مورد توجه بارسا قرار دارد اما سیتی برای فروش او حداقل 80 میلیون یورو می‌خواهد.

خرید لوسلسو اما امکان پذیر است. روابط بارسا و تاتنهام خوب است و اسپرز به زودی در جام خوان گامپر میهمان بارسا خواهد بود. همچنین باشگاه شمال لندن قصد دارد لنگله را دائمی از بارسا بخرد. لو سلسو، با ارزش بازار بسیار کمتر از برناردو سیلوا، یک گزینه کاملا در دسترس به نظر می‌رسد.

1887971

فصل قبل هافبک‌های بارسا در مجموع 21 پاس گل بیشتر ندادند. تعجب آور بود که پدری فقط یک پاس گل داد (اگرچه او معمولاً در چیزی که پاس ماقبل آخر نامیده می‌شود، بازیکن تعیین کننده تری است). گاوی از بارسا با هفت پاس گل بهترین بود. بوسکتس و دی یونگ هر کدام چهار پاس گل دادند. کسیه سه و پابلو توره دو پاس گل دادند. از منچسترسیتی، ایلکای گوندوگان به بارسا پیوسته و او علاوه بر توانایی در گلزنی، توانایی ارسال پاس گل نیز دارد: هفت گل سیتی از روی توپ‌هایی که توسط بازیکن آلمانی ارسال شده بود به دست آمد.

در حال حاضر برنامه کادر فنی این است که کسیه و پابلو توره فصل را با تیم اصلی شروع نکنند و به جای آن‌ها یک شماره 10 جدید به خط هافبک اضافه شود. تابستان طولانی است و این انتقال ممکن است قبل از تور آمریکا نباشد.

دیدگاه‌ها