کد خبر : 1951042 | 25 تیر 1402 ساعت 15:00 | 142.5K بازدید | 73 دیدگاه

ادعای عجیب ایجنت ویتور روکه

رقم انتقال خرید جدید بارسا: 200 میلیون یورو!

رقم انتقال ببر برزیلی بارسا که از سال آینده به این باشگاه اضافه خواهد شد، ممکن است به 200 میلیون یورو نیز برسد.

رقم انتقال خرید جدید بارسا: 200 میلیون یورو!

به گزارش "ورزش سه"، آندره کوری، ایجنت ویتور روکه (مهاجم جدید بارسا)، در مصاحبه با اسپورت در مورد جذب این بازیکن برزیلی توسط بارسلونا صحبت کرد و اطمینان داد که اگر ایجنت او نبود، روکه به سختی می‌توانست با بارسلونا قرارداد ببندد، زیرا از نظر مالی آنچه که سایر باشگاه‌ها ارائه کردند بسیار بهتر از باشگاه کاتالان بود.

1897424

گزارشگراو در مورد رقم این انتقال فاش کرد که مبلغ ثابتی که در ابتدا توافق شده بود کاهش یافت ولی بند های متغیر و پاداش ها افزایش پیدا کرد: «انتقالی تماشایی بود و مذاکراتی طولانی صورت گرفت. بارسا اگر تمام پاداش‌ها را بپردازد به این معناست که بازیکن عملکرد فوق العاده ای داشته و قیمت آن به 200 میلیون یورو می رسد.»

گزارشگراو همچنین بر این باور است که با امضای ویتور روکه، شرایط حمایت از بارسا در برزیل به حالت اولیه خود باز خواهد گشت، چیزی که با موفقیت‌های وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو با رئال مادرید به طور قابل توجهی تغییر کرده است: «این به بازیابی بازار کمک بسیار مهمی خواهد کرد. روکه اگر موفق شود، بازیکنان جوان برزیلی مثل سال های دورتر، ترجیح می‌دهند به بارسا بروند. از سال 2000 تا 2020، رونق بارسا در برزیل معرکه بود و این چیزی است که اکنون با این خرید دوباره اتفاق می‌افتد. با ویتور، یک چرخش جدید رخ خواهد داد.»

دیدگاه‌ها