کد خبر : 1951108 | 25 تیر 1402 ساعت 21:42 | 225.2K بازدید | 169 دیدگاه

نه به غُر و اعتراض، اتحاد برای آینده بهتر

ناگهان استقلال سر و سامان گرفت!

با صحبت‌های رد و بدل شده میان علی خطیر و جواد نکونام، شرایط استقلال رو به بهبودی می‌رود؛ حالا همه قرار بر اتحاد گذاشته‌اند.

ناگهان استقلال سر و سامان گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان استقلال بعد از چند روز پرحاشیه متوجه شدند که اعتراض و ناراحتی نسبت به شرایط موجود کاری را پیش نمی‌برد و همچنین باعث تحلیل قوای نیروها نیز می‌شود؛ اتفاقی که ادامه آن اوضاع استقلال را نسبت به وضع کنونی بدتر می‌کند و هرگز به صلاح تیم قهرمان دو فصل پیش نیست.

در چنین شرایطی مدیریت باشگاه استقلال که طی صحبت‌های انجام شده در جلسه هیات مدیره روز گذشته اقداماتی در راستای تامین منابع مالی از طریق اسپانسر کرده برای ایجاد اتحاد نزد در مجموعه آبی گام بزرگی برداشته و حالا چند ساعتی است آرامش نسبی به استقلال برگشته است.

1897931

صحبت‌هایی که علی خطیر، مدیرعامل استقلال، بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه با جواد نکونام، سرمربی آبی‌پوشان، داشت مشخصا تا حدی او را به آینده بهتر دلگرم کرده و آنچه از استوری عصر امروز نکونام برمی‌آید امیدواری او به سر و سامان گرفتن تیم در فاصله‌ای کوتاه است.

این جمله نکونام که «همه دست در دست هم مشغول رفع مشکلات هستیم تا نگرانی شما هواداران بی‌نظیر از بین برود» و وعده او برای شنیدن اخبار خوش در یکی دو روز آینده نشان‌دهنده دریافت برخی وعده‌ها از سوی خطیر و همکارانش است و حالا عزم جدی برای شکل‌گیری یک اتحاد همه جانبه نزد استقلالی‌ها به وجود آمده است.

«آرامش»، گمشده بزرگ استقلال طی روزهای گذشته بوده و جواد نکونام و مدیریت باشگاه سعی دارند آن را به تیم برگردانند. اخباری که از عصر امروز از باشگاه استقلال سرازیر شده هم این را به فضای طرفداری تزریق می‌کند.

1896549

عقد قرارداد با ایمان سلیمی، تمدید با سیدحسین حسینی و اقدام برای حفظ عارف غلامی و جذب چند بازیکن دیگر نوید اتفاقات بهتری را برای استقلال می‌دهد. اینکه علی خطیر تا ساعت‌های پایانی شب در دفتر باشگاه استقلال می‌ماند تا به همراه همکارانش برای عقد قرارداد با بازیکنان مد نظر جواد نکونام اقدام کند و اینکه بازیکنان به خواست سرمربی اعتراض‌های خود به حل نشدن مشکلات مالی را قطع کرده‌اند را وقتی کنار پیام نکونام برای طرفداران می‌گذاریم، به یک اتفاق ویژه می‌رسیم. اینکه در استقلال همه متحد شده‌اند تا در نقل و انتقالات تیم خوبی بسته شود و در ادامه مدیریت باشگاه برای رفع دغدغه‌های مالی گام بردارد.

شاید آرامش استقلال مقطعی باشد و در آینده‌ای نزدیک شاهد اتفاقات عجیبی در این باشگاه باشیم، اما مسئله مهم اراده جدی اعضا برای دریافت بهترین عایدی از شرایط موجود است. اینکه در فضای کنونی از همه ظرفیت‌ها در راستای تقویت تیم استفاده شود و شروع خوب در لیگ برتر برای آبی‌ها رقم بخورد.

دیدگاه‌ها