کد خبر : 1951126 | 25 تیر 1402 ساعت 23:11 | 18.9K بازدید | 12 دیدگاه

قهرمان ویمبلدون: به خودم افتخار می‌کنم!

کارلوس آلکاراس در مراسم اهدای جام قهرمانی ویمبلدون صحبت‌های جالبی مطرح کرد.

قهرمان ویمبلدون: به خودم افتخار می‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس آلکاراس، مرد شماره یک دنیای تنیس، با پیروزی در ماراتن پنج ساعته مقابل جوکوویچ به عنوان قهرمانی رقابت‌های تنیس ویمبلدون دست پیدا کرد.

گزارشگرکارلیتوس که با خوشحالی از این قهرمانی و کسب دومین گرنداسلم خود برای حاضرین در سنترکورت پس از قهرمانی صحبت می‌کرد، گفت: "همان‌طور که قبلا گفتم رؤیایم به حقیقت پیوست. خیلی خوب است که قهرمان شدم، اما اگر بازی را می‌باختم هم به خودم افتخار می‌کردم که توانستم تا اینجای کار بیایم. در رقابت نهایی مقابل یکی از اسطوره‌های ورزشمان بازی کردم و در این تورنمنت باشکوه تاریخ‌سازی کردم. خود بازی کردن در این رقابت‌ها مثل یک رؤیاست. برای یک پسر ۲۰ ساله، رسیدن به اینجا آن هم به این سرعت شگفت‌انگیز است."

گزارشگرکارلیتوس در ادامه گفت: "به خودم و اعضای تیمم افتخار می‌کنم. ما هر روز تلاش می‌کنیم که عنوانی مانند این را به دست بیاوریم. بعد از ست اول به خودم گفتم، کارلوس، سطح بازی‌ات را بالا ببر. وگرنه همه را ناامید می‌کنی."

گزارشگراو در ادامه گفت: "باید به جوکوویچ هم تبریک بگویم. بازی مقابل او فوق‌العاده است. چه چیزی درباره او می‌توانم بگویم؟ غیرقابل باور است."

گزارشگراو خطاب به جوکوویچ گفت: "تو برای من بسیار الهام‌بخش بودی. از وقتی که متولد شدم بازی‌هایت را تماشا کردم. از همان زمان در حال قهرمانی در مسابقات گوناگون بودی. شاید همین الان هم از نظر جسمانی در وضعیتی بهتر از من قرار باشی. تو در ۳۶ سالگی مثل یک تنیسور ۲۶ ساله بازی می‌کنی و این شگفت‌انگیز است."

دیدگاه‌ها