کد خبر : 1951251 | 26 تیر 1402 ساعت 13:59 | 42.4K بازدید | 16 دیدگاه

یک خواهش ویژه: بازیکنان تیم من را بزرگ نکنید!

حسین عبدی در حاشیه تمرین تیم ملی درخواستی حیاتی از اصحاب رسانه داشت.

یک خواهش ویژه: بازیکنان تیم من را بزرگ نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران، تمرینات خود به منظور آماده‌سازی جهت حضور در جام جهانی را آغاز کرده و این روزها شاگردان حسین عبدی زیر نظر این سرمربی و همکارانش مشغول تمرین هستند.

صبح امروز این تمرین با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و خبرنگاران گفتگویی با حسین عبدی در حاشیه تمرین داشتند که در بخشی از آن، یکی از خبرنگاران از حسین عبدی در مورد آرشا شکوری و پیشرفت این بازیکن پس از مسابقات جام ملت های آسیا پرسید.

عبدی در این مورد پاسخ جالب توجهی داشت و گفت: "در مورد هیچ بازیکنی به شخص صحبت نمی‌کنم. این بچه‌ها سن کمی دارند و از ظرفیت خود خارج می‌شوند و وارد فضای مجازی می‌شوند. این‌ها را تا یک جایی می‌برد و بعد سقوط می‌کنند. دیشب هم گفتم هیچ کس حق ندارد زیاد وارد این فضا شود. سه ماه آخر هم ممنوع کردم. من نه مصاحبه کردم، نه پست. هیچکس. برای این که تمرکز داشته باشند. اگر دروازه‌بان دوم و سوم هم می گذاشتیم، همین اتفاقات می افتد. اگر هم روی کسی زیاد زوم کنیم، نه تنها به تیم کمک نمی کند، بلکه ممکن است به ضرر بازیکنان باشد."

سرمربی تیم ملی همچنین در مورد یک انتقاد نسبتا عجیب پیرامون عدم حضور کادر فنی تیم ملی در تمرینات و بازی‌های پایه تهران، گفت: "کسانی که می‌گویند، دوست دارند سر تمرین آن‌ها بنشینیم. در لیگ برتر تهران چند تیم توانایی قهرمانی دارند؟ تمرین همه آن‌ها را دیدیم، بازی همه آنها را دیدیم. حتی دوستان و همکارانم رفتند. در شهرستان ها مربیان را فرستادم و برنامه دادم. درهای تیم ملی باز است. چند بازیکن را یک ماه قبل از اعزام اضافه کردیم. چند پست باید تقویت شود. مثلا راه آهن را از جنوب شهر همه را فراخوان دادیم دیدیم. از ایران شهر تا شمال را با هزینه خودم رفتم و بازیکن دیدم. مشهد و همدان رفتم. همه را که رفتیم دنبال این هستیم هرکسی شناسنامه ایرانی دارد را بررسی کنیم. هر وقت هم کسی را ببینیم بهتر است، جایگزین می کنیم."

دیدگاه‌ها