کد خبر : 1951345 | 27 تیر 1402 ساعت 04:30 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

مربی محبوب آزمون تیمش را به گریه انداخت!

تیم تحت هدایت جراردو سیوانه درحالی در بازی دوستانه با یک حریف دسته چهارمی متوقف شد که خستکی ناشی از تمریناتش کاملا روی عملکرد بازیکنان سایه انداخته است.

مربی محبوب آزمون تیمش را به گریه انداخت!

به گزارش "ورزش سه"، حضور سردار آزمون، ستاره ایرانی لورکوزن، در باشگاه مشهور آلمانی همزمان با حضور جراردو سیوانه سوئیسی روی نیمکت ورکسلف بود.

سرمربی‌ای که اعتقاد زیادی به آزمون داشت و این بازیکن را تا پیش از مصدومیت در ترکیب اصلی خود قرار می.داد اما در نهایت پس از نتایج ضعیف در این تیم، جای خود را به ژابی آلونسو داد و پس از مدتی دوری از فوتبال، حالا هدایت مونشن گلادباخ را بر عهده گرفته است.

این مربی در اولین تجربه هدایت گلادباخ اما، نتیجه ناامیدکننده‌ای گرفت و برابر تیم دسته چهارمی وگبرگ‌بیک، به نتیجه تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.

البته سیوانه از این نتیجه چندان هم ناامید نشده و می‌گوید: "شدت تمرینات در حال افزایش است و نتیجه مهم نیست، همین که بازیکنان بدون مصدومیت زمین را ترک کردند، قابل تحسین است."

دلیل این خرسندی سیوانه اما به تمریناتی برمی‌گردد که این مربی برای بازیکنانش در نظر گرفته است. بازیکنان گلادباخ نزدیک به دو هفته است که بدون حتی یک روز استراحت، دو جلسه در روز تمرین می‌کنند و این همان دلیلی است که باعث شده تا بازیکنان گلادباخ به سختی در این مسابقه بازی کرده باشند.

سیوانه اما بی‌توجه به پرسش رسانه‌ها درباره شدت تمرینات تیمش گفت: "البته شدت تمرینات هر هفته در حال افزایش است."

دیدگاه‌ها