کد خبر : 1951394 | 27 تیر 1402 ساعت 05:35 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی مکزیک در جام جهانی مشخص شد

خایمه لوزانو که به عنوان سرمربی موقت هدایت مکزیک در جام طلایی کونکاکاف 2023 را بر عهده داشت، اعلام کرد آماده حضور در این سمت به عنوان سرمربی دائمی است.

سرمربی مکزیک در جام جهانی مشخص شد

به گزارش ورزش سه، لوزانو در ماه ژوئن و پس از اخراج دیگو کوکا به دلیل ناکامی در لیگ ملت‌ها هدایت مکزیک را بر عهده گرفت و موفق شد این تیم را  مقابل چشمان نزدیک به 73 هزار تماشاگر به عنوان قهرمانی جام طلایی کونکاکاف برساند.

لوزانو درباره این موفقیت گفت: از فرصتی که در اختیار داشتم و همچنین کسب عنوان قهرمانی بسیار خوشحال و سپاسگزارم. جو استادیوم در بازی فینال کاملا مشابه جام جهانی بود و هواداران مکزیکی را شاد کرد.

سرمربی مکزیک با اشاره به اینکه در دوره حساسی هدایت تیم ملی را برعهده گرفت، عنوان کرد: وقتی آماده می‌شوید و به خودتان اعتماد می‌کنید، باید ریسک کنید. فکر می‌کنم این فرصت بزرگی برای ما بود و از بازیکنان و کادر مربیگری تشکر می‌کنم.

لوزانو همچنین درباره ادامه حضور خود در تیم ملی مکزیک اظهار داشت: به سهم خودم، هر زمان که بتوانم برای کمک به تیم ملی آماده خواهم بود. من برای جام طلایی قرارداد امضا کردم و فکر می‌کنم از الان آزاد هستم. توجه داشته باشید که مکزیکی‌ها گاهی اوقات اعتقاد زیادی به روند تیم ندارند، اما حتی اگر فینال را ببازید، فکر می‌کنم باید به چیزهای ارزشمند دیگری توجه شود، نه فقط نتیجه نهایی.

لوزانو همچنین انتخاب به عنوان سرمربی مکزیک در جام جهانی 2026 را رویایی دانست اما تاکید کرد چه روی نیمکت باشد و چه نباشد، تنها آرزویش این است فوتبال مکزیک پیشرفت کند و همه در یک مسیر حرکت کنند.

دیدگاه‌ها