کد خبر : 1951466 | 27 تیر 1402 ساعت 11:57 | 32.1K بازدید | 7 دیدگاه

رودریگو: با من درباره امباپه حرف نزنید!

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید هیچ اطلاعی درباره پیوستن کیلیان امباپه به این باشگاه ندارد.

رودریگو: با من درباره امباپه حرف نزنید!

به گزارش "ورزش سه"، امباپه بار دیگر به سوژه اصلی بازار نقل و انتقالات در این تابستان تبدیل شده و نامش بارها در کنار نام رئال مادرید به گوش رسیده است. 

این بازیکن اعلام کرده که قصد تمدید قراردادش را با پاری سن ژرمن ندارد و این باشگاه هم حاضر نیست او را به عنوان بازیکن آزاد در پایان فصل آینده از دست بدهد و به دنبال فروش او در همین پنجره نقل و انتقالاتی است.

با این حال، بسیاری معتقد هستند که این ستاره فرانسوی با رئال مادرید به توافق رسیده تا در پایان فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان راهی سانتیاگو برنابئو شود. 

1887345

رودریگو در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره پیوستن امباپه به رئال اظهار داشت: «امباپه؟ همه چیز در رئال مادرید پیچیده است. همیشه شایعاتی وجود دارد و امسال شایعاتی درباره هری کین هم به گوش می‌رسید. وقتی من به رئال مادرید پیوستم، صحبت‌هایی ردباره احتمال حضور پل پوگبا هم مطرح شده بود. بنابراین، من هیچ اطلاعی در این باره ندارم.

من هیچ اطلاعی ندارم، ما باید صبر کنیم و ببینیم شرایط به چه شکل پیش خواهد رفت. البته که من امیدوارم امباپه بیاید چون بسیار به ما کمک خواهد کرد. او ستاره‌ای واقعی است اما ما واقعا چیزی در این باره نمی‌دانیم.»

دیدگاه‌ها