کد خبر : 1951532 | 28 تیر 1402 ساعت 02:20 | 16K بازدید | 2 دیدگاه

شکایت راننده تراموا از ایموبیله

کابوس ستاره ایتالیایی تمامی ندارد

داستان تصادف چند ماه پیش چیرو ایموبیله همچنان برای او تبعات دارد و به تازگی خبر رسیده که از او شکایت نیز شده است.

کابوس ستاره ایتالیایی تمامی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، فروردین ماه گذشته تصادف رانندگی چیرو ایموبیله، ستاره ایتالیایی لاتزیو، با یک تراموا در شهر رم خبرساز شد. رسانه‌های این کشور با یک راننده تاکسی که از شاهدان عینی صحنه تصادف بوده صحبت کردند که معتقد است نه ایموبیله و نه راننده تراموا مقصر نیستند، چرا که چراغ راهنمایی در آن لحظه برای هر دو سبز بوده است. 

1853348

این حادثه زمانی رخ داد که دو فرزند دختر ایموبیله همراه او در خودرو حضور داشتند. دو مسافر تراموا و همچنین راننده این وسیله نقلیه عمومی هم با جراحات سطحی به بیمارستان منتقل شدند. راننده تراموا بعدا به رسانه‌ها گفت که ایموبیله حتما از چراغ قرمز عبور کرده وگرنه امکان نداشت چنین برخوردی اتفاق بیفتد. این ادعا افکار عمومی ایتالیا را علیه ایموبیله بسیج کرد.
این برخورد منجر به تخریب قسمت جلویی خودرو، خارج شدن تراموا از ریل و به جا گذاشتن تعداد زیادی مصدوم شد. در میان آنها، ایموبیله با شکستگی دنده و همچنین خطر آسیب نخاعی مواجه شد، در حالی که راننده تراموا نیز دچار شکستگی شد و در ابتدا به بیمارستان منتقل شد تا یک هفته در بیمارستان بستری شود، هرچند در نهایت روند بهبودی تا سه ماه ادامه داشت.

1852941

ایموبیله به راننده تراموا نامه نوشته و برای او آرزوی بهبودی سریع کرده بود، اما ظاهراً این حسن نیت کافی نبوده، زیرا او به تازگی از این بازیکن شکایت کرده است. بنابراین به نظر می‌رسد که این موضوع تا حل شدن فاصله زیادی دارد.

دیدگاه‌ها