کد خبر : 1951550 | 27 تیر 1402 ساعت 17:58 | 39.4K بازدید | 7 دیدگاه

پاسخ یووه به عربستان: این ستاره فروشی نیست

سکوت یوونتوس درباره آینده پل پوگبا شکست تا مشخص شود بیانکونری همچنان از او ناامید نشده و او را جزئی از برنامه‌های آینده باشگاه می‌داند.

پاسخ یووه به عربستان: این ستاره فروشی نیست

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا، هافبک ملی‌پوش فرانسوی، که با تیم ملی کشورش سابقه قهرمانی در جام جهانی را داشت، در سال 2022 برای دومین بار به یوونتوس پیوست.

پوگبا که یووه را به مقصد یونایتد ترک کرده بود، بعد از پایان قراردادش با شیاطین سرخ به عنوان بازیکن آزاد به بیانکونری برگشت. درحالی‌که انتظار می‌رفت این بازگشت برای او انتقالی رؤیایی باشد اما چیزی نگذشت که برای پل پوگبا به کابوسی تمام‌عیار تبدیل شد. او در پیش‌فصل آسیب دید و در نهایت کارش به جراحی کشید. پوگبا به همین علت در طول فصل گذشته تنها 10 بازی برای یوونتوس انجام داد.

1899370

به خاطر فصل ناامیدکننده گذشته بود که گزارش‌های متعدد در ایتالیا حاکی بود یوونتوس دیگر تمایلی برای حفظ این هافبک فرانسوی ندارد. گزارش‌هایی درباره پیشنهادهای متعدد از عربستان سعودی هم باعث شده بود خیلی‌ها منتظر شنیدن خبر رسمی شدن انتقال او به یک تیم از عربستان باشند.

اما یوونتوس بالاخره سکوتش درباره پوگبا را شکست و کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی باشگاه، در اولین نشست خبری‌اش در این پست درباره ستاره فرانسوی گفت: "وضعیت پوگبا مشخص است. او یک فصل دشوار را پشت سر گذاشت و ما منتظرش هستیم. پل پوگبا برای ما یک بازیکن مهم است. با توجه به کیفیت و تجربه‌ای که پل دارد، ما روی او حساب می‌کنیم و می‌دانیم می‌تواند نقش بزرگ تیم را بازی کرده و خیلی از جوان‌های یوونتوس را هدایت کند".

دیدگاه‌ها