کد خبر : 1951559 | 27 تیر 1402 ساعت 19:00 | 54.7K بازدید | 7 دیدگاه

خداحافظی خرید بزرگ بایرن: تا ابد فورزا ناپولی!

کیم مین‌جائه، مدافع کره‌ای، که به زودی رسما به بایرن مونیخ می‌پیوندد، با انتشار بیانیه‌ای کوتاه با ناپولی و هوادارانش خداحافظی کرد.

خداحافظی خرید بزرگ بایرن: تا ابد فورزا ناپولی!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران بایرن مونیخ برای رسمی شدن انتقال قرارداد کیم مین‌جائه، دفاع وسط کره‌ای، با تیمشان لحظه‌شماری می‌کنند و او به زودی رسما بازیکن بایرن خواهد شد.

کیم مین‌جائه فصل گذشته یک فصل درخشان را با پیراهن ناپولی پشت سر گذاشت و با این تیم فاتح سری آ شد.

درحالی‌که همه چیز آماده امضای قرارداد او با بایرن مونیخ است، این ستاره کره‌ای با انتشار متنی در اینستاگرام با باشگاه ناپولی و هوادارانش خداحافظی کرد. در متن خداحافظی کیم چنین آمده است: "این پیام را برای هواداران ناپولی می‌فرستم که عشق و حمایتشان را از من دریغ نکردند. از شما متشکرم. به لطف شما بود که بعد از 33 سال توانستیم در ورزشگاه مارادونا فاتح اسکودتو بشویم".

1899399

کیم مین‌جائه، که گفته می‌شود با بایرن قراردادی 5ساله امضا خواهد کرد و تا سال 2028 بازیکن این تیم خواهد بود، در ادامه متن خداحافظی‌اش نوشت: "من هر کجا باشم و هر جا بروم، همیشه ناپولی را به یاد خواهم داشت و شما را تشویق می‌کنم. فورزا ناپولی برای همیشه".

بایرن مونیخ به لطف بند فسخی که در قرارداد این مدافع 26ساله کره‌ای با ناپولی وجود داشت و با فعال کردن این بند، توانست او را به خدمت بگیرد. گفته می‌شود بایرن 50 میلیون یورو بابت او به ناپولی پرداخته و کیم را تا پنج سال دیگر در اختیار خواهد داشت.

دیدگاه‌ها