کد خبر : 1951562 | 27 تیر 1402 ساعت 19:16 | 65.3K بازدید | 58 دیدگاه

رسمی: کاپیتان نایب‌قهرمان فرانسه، هم‌تیمی رونالدو

باشگاه النصر عربستان رسما اعلام کرد که سکو فوفانا، کاپیتان فصل گذشته باشگاه فرانسوی لانس، با امضای قراردادی 3 ساله به این تیم پیوست.

رسمی: کاپیتان نایب‌قهرمان فرانسه، هم‌تیمی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه النصر عربستان با انتشار تصاویری از حضور سکو فوفانا در دفتر این باشگاه و امضای قرارداد با او، رسما اعلام کرد که این هافبک ساحل عاجی 28ساله را با قراردادی 3ساله به ارزش 25 میلیون یورو به خدمت گرفته است.

با تایید باشگاه لانس، النصر با فعال کردن بند فسخ قرارداد فوفانا با لانس او را به خدمت گرفته است. فوفانا فصل گذشته بازوبند کاپیتانی لانس را به بازو می‌بست و با این تیم نایب‌قهرمان لیگ یک فرانسه شد.

1899404

سکو فوفانا در فرانسه از سوی بسیاری از کارشناسان به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های لیگ یک شناخته می‌شد. به همین دلیل در تابستان امسال چند باشگاه لیگ برتری و همچنین پی‌اس‌جی برای جذب او ابراز تمایل کرده بودند، اما این باشگاه النصر بود که توانست او را به خدمت بگیرد.

النصر باشگاهی است که کریستیانو رونالدو را در اختیار دارد و فصل گذشته با جذب این ستاره بزرگ پرتغالی در واقع آغازگر روند به خدمت گرفتن ستاره‌های نامدار دنیای فوتبال در فوتبال عربستان بود.

جالب اینجاست که فیفا سه‌شنبه هفته گذشته اعلام کرد چند باشگاه عربستانی و از جمله النصر به دلیل عدم پرداخت بدهی‌های کلان خود قادر به ثبت رسمی بازیکنان جدید نیستند. النصر پیش از سکو فوفانا امسال تابستان چند ستاره دیگر از جمله مارسلو بروزوویچ را به خدمت گرفته است.

دیدگاه‌ها