کد خبر : 1951599 | 28 تیر 1402 ساعت 03:10 | 31.1K بازدید | 5 دیدگاه

آینده نامشخص پدیده یونایتد: همه گزینه‌ها روی میز!

آمادو دیالو با پایان قرارداد قرضی‌اش به یونایتد بازگشته، اما گفته می‌شود حتی با وجود درخشش در تور پیش فصل، ممکن است مجددا به طور قرضی شیاطین سرخ را ترک کند.

آینده نامشخص پدیده یونایتد: همه گزینه‌ها روی میز!

به گزارش "ورزش سه"، وینگر 21 ساله یونایتد در فصل گذشته توانست با 14 گل در 42 بازی به تیم ساندرلند کمک کند و آنها را به مرحله حذفی چمپیونشیپ برساند. او پس از آن به باشگاه اصلی خود بازگشته و در تمرینات این تیم حاضر شده است.

دیالو مشتاق است که ارزش خود را به یونایتد و اریک تن‌هاخ ثابت کند. با این حال، به او هیچ تضمینی داده نشده است که در برنامه‌های شیاطین سرخ برای فصل 23-2002 جایگاهی داشته باشد، اگرچه در طول تور پیش فصل باشگاه در ایالات متحده فرصتی برای نمایش ارزش‌های خود خواهد داشت.

تن‌هاخ می‌خواهد با برگزاری تعدادی بازی دوستانه، به طور جدی‌تری این بازیکن را بسنجد، اما ادعا می‌شود که چند انتقال قرضی ممکن است انجام شود، آن هم بدون در نظر گرفتن عملکرد خوب بازیکن در آمریکا. در اولدترافورد احساس می‌شود که بهترین راه برای پیشرفت او، اختصاص زمان بازی منظم در تیم دیگری است.

حتی اگر این بازیکن در تیم ماندگار شود، کار سختی برای بازی کردن خواهد داشت زیرا بازیکنانی همچون مارکوس رشفورد، جیدون سانچو، آنتونی و الکساندرو گارناچو برای رسیدن به ترکیب اصلی به شدت با یکدیگر رقابت می‌کنند. همچنین تن‌هاخ تمایل دارد که در ادامه نقل و انتقالات، یک شماره 9 باتجربه را به تیم خود اضافه کند.

دیدگاه‌ها