کد خبر : 1951643 | 28 تیر 1402 ساعت 09:18 | 39.8K بازدید | 25 دیدگاه

بازیکنان الاتحاد برای بنزما شعر ساختند!

بازیکنان الاتحاد از حضور کریم بنزما، ستاره فرانسوی، در این تیم و در کنارشان بسیار خوشحال هستند.

بازیکنان الاتحاد برای بنزما شعر ساختند!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد بنزما با رئال مادرید در پایان فصل گذشته به اتمام رسید و در حالی که همه منتظر امضای قرارداد جدید بودند، او تصمیم متفاوتی گرفت. 

این بازیکن پیشنهادی جذاب و هنگفت از باشگاه الاتحاد عربستان دریافت کرده بود. دستمزد 200 میلیون یورویی به صورت سالانه با قراردادی دو ساله باعث شد که او نتواند این پیشنهاد را کند. 

این ستاره فرانسوی پس از کریستیانو رونالدو به یکی از اولین بازیکنان مطرح فوتبال اروپا تبدیل شد که راهی لیگ فوتبال عربستان شده و قراردادی را با باشگاه الاتحاد به امضا رساند تا از فصل جدید با پیراهن این تیم راهی میدان شود. 

حضور او راه را برای بسیاری از بازیکنان مطرح دیگر فوتبال اروپا باز کرد تا به پیشنهادهای دریافتی از سوی لیگ عربستان فکر کنند و فشارها را از روی دوش آنها برداشت. 

1899555

حالا ویدیویی از حضور بنزما در کنار دیگر بازیکنان الاتحاد در تمرینات پیش فصل این تیم منتشر شده که نشان می‌دهد آنها تا چه حد از دیدن این بازیکن خوشحال هستند و مراسم ویژه‌ای را برای ادای احترام به او تدارک دیده‌اند. 

در حالی که بنزما به تنهایی در انتهای اتوبوس نشسته، بازیکنان این تیم همگی دورش را گرفته‌اند و در حال خواندن سرودی به افتخار این بازیکن هستند که او را هم سر ذوق آورده و باعث می‌شود که با آنها همراهی کند و دست بزند. 

1899556

بسیاری منتظر شروع شدن رسمی رقابت‌های لیگ عربستان هستند تا شاهد عملکرد ستارگانی باشند که عطای حضور در فوتبال اروپا را به لقای آن بخشیدند و به هوای دریافت دستمزدی باورنکردنی راهی این کشور شدند.

دیدگاه‌ها