کد خبر : 1951741 | 28 تیر 1402 ساعت 18:03 | 81.7K بازدید | 33 دیدگاه

در گفت و گو با ورزش سه؛

توضیح ستاره تیم ملی والیبال درباره استوری شوکه‌کننده

مرتضی شریفی از غیبت در ارومیه و مسابقات قهرمانی آسیا خیلی، خیلی ناراحت است.

توضیح ستاره تیم ملی والیبال درباره استوری شوکه‌کننده

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی والیبال ایران بعد از پشت سر گذاشتن یک تورنمنت ناامید کننده در لیگ ملت‌ها حالا باید خود را برای تورنمنت حساس و مهم قهرمانی آسیا آماده کند؛ رقابت‌هایی که از حیث رنکینگ برای المپیکی شدن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

با این حال دقایقی پیش یک‌ شوک به تیم‌ملی وارد شد. مرتضی شریفی که در هفته آخر مسابقات دچار آسیب دیدگی شده بود در یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد که به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم‌ملی را در قهرمانی آسیا همراهی کند.

گزارشگرمرتضی شریفی در استوری اینستاگرامش نوشت:"ممنون از اینکه جویای وضعیت سلامتی بنده حقیر بودید. من در اوایل بازی با آرژانتین در اوایل ست پنجم از ناحیه لگن مصدوم شدم اما بنا به خواست کادرفنی و نیاز تیم با همان وضعیت تا آخر ادامه دادم. بعد از بازی درحالی که نمی‌تونستم راه برم به بیمارستان مراجعه کردم و پس از معاینه و بررسی تصاویر ام آر آی و سی تی اسکن توسط پزشک حاذق، جناب دکتر میری، ایشان اعلام کردند که حداقل ۶ هفته استراحت مطلق داشته باشم."

گزارشگربعد از این استوری بلافاصله با مرتضی شریفی تماس گرفتیم و او در این باره به ورزش سه گفت: “واقعا ناراحت هستم. دوست داشتم در شهر خودم و کنار هواداران ارومیه‌ای برای موفقیت تیم ملی و قهرمانی در آسیا تلاش کنم. در این چند روز پیش چندین پزشک رفتم و منتظر بودم که فقط از یکی از آن‌ها خبر امیدوارکننده‌ای بشنوم تا برای رسیدن به مسابقات تلاش کنم اما همه آن‌ها گفتند که مصدومیتم شش تا هشت هفته طول می‌کشد و تازه بعد از آن تازه می‌توانم ریکاوری و تمرینات سبکم را شروع کنم. باز هم می‌گویم خیلی، خیلی ناراحتم و نمی‌توانم میزان آن را توصیف کنم.”

گزارشگرشریفی درباره شدت مصدومیتش نیز گفت: “بعد ار معاینات اولیه که انجام دادم پزشک به من گفت چیزی نمانده بود که لگنم کامل خرد شود. یعنی اگر کمی بیشتر فشار به لگنم می‌آمد این اتفاق رخ می‌داد که واقعا خدا رحم کرد. برای تیم ملی در مسابقات پیش رو آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بهترین اتفاقات برای تیم بیفتد.”

دیدگاه‌ها