کد خبر : 1951755 | 28 تیر 1402 ساعت 20:16 | 48.8K بازدید | 69 دیدگاه

مسی افکت: حالا ما اینتر اصلی هستیم!

دنبال‌کنندهای اینستاگرام باشگاه اینترمیامی ظرف مدت کوتاهی از پیوستن لیونل مسی به این تیم به 10 میلیون نفر رسید و از اینستاگرام باشگاه اینتر پیشی گرفت.

مسی افکت: حالا ما اینتر اصلی هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اینترمیامی از زمانی که لیونل مسی را به خدمت گرفته به شدت مورد توجه دنیای فوتبال قرار دارد. افزایش خارق‌العاده دنبال‌کننده‌های حساب اینستاگرام این باشگاه خارق‌العاده بوده و نگاه‌ها را به خود جلب کرده است.

اینتر میامیاینستاگرام اینترمیامی با رشد انفجاری دنبال‌کننده‌هایش به عدد 10 میلیون فالوور رسید و به این ترتیب در حال حاضر در این شبکه اجتماعی چهارمین باشگاه پرطرفدار در ورزش آمریکا است. یک نکته جالب اینجا است که اینستاگرام باشگاه ایتالیایی اینتر 9.8 میلیون دنبال‌کننده دارد و به این ترتیب اینترمیامی از این نظر از نراتزوری پیشی گرفته است.

1899763

رقم 10 میلیون دنبال‌کننده اینستاگرامی برای باشگاهی آمریکایی که در حال حاضر در قعر جدول لیگ فوتبال این کشور قرار دارد شگفت‌انگیز است. آن هم در کشوری که فوتبال ورزش اول به حساب نمی‌آید. اینترمیامی حالا به لطف لئو مسی با غول‌های فوتبال آمریکایی، بسکتبال و بیس‌بال رقابت می‌کند.

1899762

👈افزایش شدید دنبال‌کننده‌های باشگاه اینترمیامی بعد از آن سرعت گرفت که حساب اینستاگرامی باشگاه ویدیویی از لئو مسی منتشر کرد و از او با پیراهن شماره 10 تیمش رسما رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها