کد خبر : 1951783 | 28 تیر 1402 ساعت 23:07 | 68.6K بازدید | 39 دیدگاه

لوییس انریکه چمپیونزلیگ را روی سرش خالکوبی کرد!

سرمربی اسپانیایی چارچوب‌های اصلی پروژه خود در پاری سن ژرمن را مشخص کرده است.

لوییس انریکه چمپیونزلیگ را روی سرش خالکوبی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، کاریزما و شخصیت احتمالاً صفاتی هستند که بیشترین مشخصه از سرمربی اسپانیایی را توصیف می‌کنند. لوییس انریکه مارتینز مردی جاه طلب است که با شخصیت جدی و شیوه خاص، طرفداران و منتقدان را تقریباً به یک اندازه جذب کرده است. این خلق‌و‌خو در نحوه تمرین دادن و درک او از فوتبال منعکس می‌شود. مطمئنا او بهترین مربی‌ای است که پاری سن ژرمن می‌توانست در حال حاضر داشته باشد. او می‌خواهد در همه رقابت‌ها برنده شود.

1899825

این سرمربی با 6 سال دوری از مربیگری در سطح باشگاهی، با این مرحله جدید روبرو می‌شود و می‌خواهد موفق شود. او می‌خواهد عنوانی را به هواداران پاریسی بدهد که خیلی منتظرش هستند: لیگ قهرمانان اروپا. برای رسیدن به این هدف، او هر طور که دوست دارد کار خواهد کرد.

گزارشگرذهنیت انریکه

انریکه از روز اولی که قراردادش رسمی شد، در مورد مدل بازی خود به صورت صریح توضیح داد:"ذهنیت بازی تهاجمی غیرقابل مذاکره است." علاوه بر این، او تاکید کرد که تغییرات و سبک بازی قابل توجهی در پاری سن ژرمن وجود خواهد داشت.

انریکه و تیم مدیریتی باشگاه با هم همکاری می‌کنند تا یک تیم سرسخت با تمرکز روی ویژگی‌هایی که مربی به دنبال آن است، وارد مسابقات شوند. در همین راستا، چند روز پیش علاقه پاری سن ژرمن به بردلی بارکولا، به عنوان هدف جدید سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا شناخته شد.

1899823

به همین ترتیب، مربی اهل خیخون، مربیانی را انتخاب کرده که می‌خواهد او را در ماجراجویی فرانسوی همراهی کنند. آیتور اونزوئه، رافل پل و خواکین والدس که قبلاً تجربه همکاری با این سرمربی در تیم ملی را داشتند، حالا در فرانسه این کار را انجام خواهند داد.

گزارشگراو تمام جام‌ها را می‌خواهد

فصل گذشته برای تیمی که آرزوی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را داشت اما در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد، ناامیدکننده بود. به همین دلیل کریستوفر گالتیه برکنار شد. لوییس انریکه که تا سال 2025 قرارداد امضا کرد، هدفی را که برایش تعیین کرده‌اند در ذهنش خالکوبی کرده است!

همانطور که دیروز رسانه فرانسوی RMC Sport گزارش داد، مربی این پیام جاه طلبی را برای بازیکنانش در طول تمرین تکرار کرد. او تایید کرد که برای کسب سه عنوان جام حذفی، لیگ فرانسه و لیگ قهرمانان اروپا به پاریس رفته است.

گزارشگر5-4 بهتر از 1-0

جاه طلبی او وارد بازی و زمین می شود.  لوییس انریکه به راحتی راضی نمی‌شود. سرمربی اسپانیایی بدون تردید نشان داده که به دنبال چه سبکی است:"بهتر است 5-4 برنده شوید تا 1-0"

1899824

هر اتفاقی که در مورد "پرونده امباپه" بیفتد، انریکه روش خود را تغییر نخواهد داد. او یک تیم تهاجمی می خواهد، که حمله کند و با مالکیت توپ و پرس زیاد روی حریف فشار بیاورد. به طور خلاصه، برای تایید اولین اظهارات خود، او می خواهد هم طرفداران و هم بازیکنان از آن لذت ببرند.

گزارشگرحمله و دیوار در خانه

او در اولین مصاحبه خود با رسانه باشگاه تایید کرد که پارک دو پرنس باید یک قلعه باشد:"ما تیمی می‌خواهیم که از دقیقه اول بازی کند، تیمی که محاسبه نمی‌کند و حمله می‌کند. فصل گذشته تیم امتیازات زیادی را در خانه از دست داد. ما باید در خانه عملا شکست ناپذیر باشیم. و برای این ما به هواداران خود نیاز داریم."

منبع: مارکا

دیدگاه‌ها