کد خبر : 1951855 | 29 تیر 1402 ساعت 12:03 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

تور اروپایی سرمربی پرتغالی امارات؛

آغاز ماموریت بنتو برای تقابل با تیم ملی ایران

پائولو بنتو، سرمربی جدید تیم ملی امارات، ماموریت خود را برای آماده‌سازی این تیم به منظور حضور در جام ملت‌های آسیا آغاز کرده است.

آغاز ماموریت بنتو برای تقابل با تیم ملی ایران

به گزارش ورزش سه، پائولو بنتو که هدایت تیم ملی امارات را تا سال 2026 بر عهده گرفته، در اولین قدم برای آماده‌سازی شاگردان خود، یک تور اروپایی را آغاز کرد و طی آن از اردوی تعدادی از باشگاه‌ها از جمله العین، شباب الاهلی، شارجه، الوحده، الجزیره و الوصل بازدید کرده است.

هدف بنتو در طول این تور، آشنایی با بازیکنان و توانایی‌های آنها و همچنین هماهنگی با کادرفنی باشگاه‌ها برای انتخاب لیست 30 بازیکنی است که از تاریخ 29 جولای تا 10 آگوست در اردوی آماده‌سازی امارات در اتریش شرکت خواهند کرد.

بنتو در حالی کار خود را آغاز کرده که پیش از این از اهداف خود در تیم ملی امارات پرده برداشته بود؛ آماده‌سازی تیم امارات برای حضور در جام ملت‌های آسیا و تلاش برای رقابت و کسب نتایج رضایت‌بخش در این تورنمنت، راهیابی به جام جهانی 2026، ایجاد ساختاری جدید برای امارات و ساخت تیمی قوی و جاه طلب که به نتایج خوبی دست پیدا می‌کند، از جمله اهداف سرمربی پرتغالی در مدت حضورش در امارات خواهد بود.

شاگردان بنتو در بازه زمانی 29 جولای تا 10 آگوست اردویی را در اتریش برگزار می‌کنند تا در آن شناخت لازم بین مربی و بازیکنان ایجاد شود. آنها همچنین از 30 آگوست تا 13 سپتامبر دومین اردوی خود را برگزار می‌کنند و طی آن در یک بازی تدارکاتی نیز شرکت خواهند کرد.

ملی‌پوشان امارات از 9 تا 17 اکتبر نیز برای سومین بار دور هم جمع می‌شوند و یک بازی دوستانه دیگر برپا می‌کنند؛ این آخرین اردوی تیم ملی امارات پیش از آغاز مرحله اول مسابقات انتخابی جام جهانی خواهد بود که از 5 تا 21 نوامبر برگزار خواهد شد.

امارات همچنین پیش از شروع مسابقات جام ملت‌های آسیا که از 12 ژانویه تا 10 فوریه سال آینده در دوحه برگزار می‌شود، اردوی دیگری نیز برگزار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها