کد خبر : 1951865 | 29 تیر 1402 ساعت 12:27 | 35.2K بازدید | 9 دیدگاه

صعود به لیگ قهرمانان و دبل قهرمان

طوفان مربی سابق تیم ملی ایران در اروپا

مربی سابق تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم‌های بوسنی را برای اولین بار به مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا رساند.

طوفان مربی سابق تیم ملی ایران در اروپا

به گزارش"ورزش سه"  کرانوسلاو رندولیچ دستیار دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران توانست تیم اچ اس کی زرینسکی بوسنی و هرگزوین را به دور دوم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا برسند. شاگردان رندولیچ در در دور اول مقابل اورارتو ارمنستان ابتدا یک، صفر برنده شدند اما در بازی برگشت در پایان صد و بیست دقیقه با نتیجه 3، دو شکست خوردند و به همین دلیل بازی به ضربات پنالتی کشیده شد. مارکو ماریچ دروازه بان زرینسکی یک ضربه پنالتی را گرفت و کاپیتان باریشیچ پنالتی پیروزی بخش را زد. 

مربی سابق تیم ملی ایران در پایان و بعد از این پیروزی گفت:" ما از پیروزی خوشحالیم. خوشحالم از اینکه برای اولین بار تاریخ باشگاه به دور دوم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم. امیدوارم بتوانیم به مرحله گروهی برسیم." 

1899949

نکته جالب اینجا است هروویه باریشیچ مدافع وسط و کاپیتان تیم در این مرحله پنالتی حساسی را از دست داده بود. با این حال رندولیچ از این موضوع ابراز بی  اطلاعی می کند:" خوشبختانه نمی دانستم باریشیچ پنالتی را پارسال از دست داده و او را آماده کردم تا پنالتی پنجم را بزند. توضیحش واقعا سخت است. لحظات روانی تاثیرگذار بودند چون می‌خواستیم برنده شویم. ما خواهان موفقیت در اروپا بودیم. بازیکنان جنگیدند و وقتی عقب افتادیم تسلیم نشدند." 

کرانوسلاویا رندولیچ بعد از جدایی از تیم ملی ایران، در سال 2022 هدایت تیم زرینسکی را به عهده گرفت و توانست با این تیم رکوردهای جالبی را ثبت برساند. با این تیم چهارده بازی بدون شکست را پشت سر گذاشت و در پایان فصل علاوه بر قهرمانی در لیگ بوسنی توانست جام حذفی را گرفته و دبل کند. او زرینسکی را در حالی به مقام قهرمانی در لیگ امسال رساند که چهارهفته به پایان مسابقات باقی مانده بود.

دیدگاه‌ها