کد خبر : 1951868 | 29 تیر 1402 ساعت 12:29 | 41.7K بازدید | 10 دیدگاه

خداحافظی اسطوره الاهلی بعد از جذب ریاض محرز

پس از توافق الاهلی و منچسترسیتی برای انتقال ریاض محرز به باشگاه عربستانی، عمر السوما اردوی این تیم را ترک کرد.

خداحافظی اسطوره الاهلی بعد از جذب ریاض محرز

به گزارش ورزش سه، باشگاه الاهلی عربستان پس از مذاکراتی طولانی در نهایت روز گذشته برای جذب ریاض محرز با منچسترسیتی به توافق رسید و پیش‌بینی می‌شود امروز برای حضور در تست‌های پزشکی در کلینیک الاهلی حاضر شود.

به گفته فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات، محرز قرار است تا یکشنبه هفته آینده با قراردادی 4 ساله به الاهلی عربستان می‌پیوندد.

با اعلام نشریه دیلی میل انگلیس، الاهلی در ابتدا پیشنهادی 16 میلیون پوندی برای جذب ریاض محرز ارائه داده بود که این پیشنهاد توسط منچسترسیتی رد شد تا باشگاه عربستانی رقم پیشنهادی خود را بالا ببرد و در نهایت این ستاره الجزایری با مبلغ 30 میلیون پوند به خدمت بگیرد.

1855710

پس از این توافق، عمر السوما با توافقی دو جانبه اردوی تدارکاتی الاهلی در اتریش را ترک کرد تا برای عقد قرارداد با العربی که فصل گذشته به صورت قرضی در آن بازی می‌کرد، راهی قطر شود.

السوما که فصل گذشته در 27 بازی برای العربی به میدان رفت و 27 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد، یکی از ستارگان الاهلی در قهرمانی این تیم در سال 2016 بود. او همچنین در مدت حضور خود در الاهلی به عنوان قهرمانی جام ولیعهد عربستان در سال 2015 و سوپرجام 2016 دست یافت.

دیدگاه‌ها