کد خبر : 1951884 | 29 تیر 1402 ساعت 13:25 | 11.4K بازدید | 2 دیدگاه

سم کر افتتاحیه را از دست داد

ستاره چلسی، غایب بزرگ جام جهانی زنان

سم کر، ستاره استرالیایی چلسی، به دلیل مصدومیت دو بازی ابتدایی تیم ملی استرالیا در جام جهانی زنان را از دست خواهد داد.

ستاره چلسی، غایب بزرگ جام جهانی زنان

به گزارش ورزش سه، تیم ملی زنان استرالیا که از دقایقی بعد در اولین دیدار خود در جام جهانی زنان برابر ایرلند قرار می‌گیرد در فاصله چند ساعت تا آغاز این مسابقه با خبر مصدومیت سم کر، ستاره خود، مواجه شد.

سم کر، مهاجم تیم فوتبال چلسی که سابقه 120 بازی ملی دارد، دو بازی ابتدایی تیم ملی استرالیا در جام جهانی زنان برابر ایرلند و نیجریه را از دست خواهد داد تا این تیم با چالشی جدی در این رقابت‌ها مواجه شود.

کر اولین بازی ملی خود در تیم بزرگسالان را در سال 2009 انجام داد و از آن زمان به بعد در چهار دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا زنان آسیا و سه دوره جام‌های جهانی فوتبال زنان در سال‌های 2011، 2015 و 2019 حضور داشته است است.

او که افتخارات فردی زیادی نیز در کارنامه خود دارد و 67 گل نیز برای تیم ملی استرالیا به ثمر رسانده است، حالا باید خود را برای سومین بازی تیم ملی استرالیا برابر کانادا آماده کند.

استرالیا به عنوان یکی از میزبان‌های این دوره از رقابت‌های جام جهانی زنان در مرحله گروهی با تیم‌های ایرلند، کانادا و نیجریه رقابت خواهد کرد و باید دید بدون ستاره اصلی خود در دو بازی ابتدایی موفق به نتيجه‌گیری خواهد شد یا خیر؟

دیدگاه‌ها