کد خبر : 1951908 | 29 تیر 1402 ساعت 15:00 | 60.8K بازدید | 16 دیدگاه

کاپیتان آذرباد در بهترین فرم آمادگی

رونمایی از آقای گل بازی‌های دوستانه!(عکس)

کاپیتان مس رفسنجان در همه بازی‌های دوستانه تیمش تاکنون موفق به گلزنی شده است.

رونمایی از آقای گل بازی‌های دوستانه!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محسن آذرباد یکی از بازیکنان باتجربه لیگ برتر است که طی سال های گذشته در ترکیب مس رفسنجان شرایط خوبی را تجربه کرده است. او حالا در تمرینات پیش فصل نارنجی پوشان هم عملکرد خوبی دارد و توانسته با گلزنی در بازی های دوستانه توانایی هایش را بار دیگر اثبات کند.

نکته قابل توجه درباره آذرباد گلزنی او در همه مسابقات دوستانه مس طی روزهای گذشته است. نارنجی پوشان تا اینجای دوران آماده سازی خود سه مسابقه دوستانه با تیم های آلاشکرت ارمنستان، نُوآی ایروان و آلومینیوم اراک انجام دادند و آذرباد در همه این مسابقات پایش به گلزنی باز شده است.

1900006

آذرباد در جریان برد دو بر یک مقابل آلاشکرت گل اول تیمش را زد؛ او مقابل نُوآ گل تساوی یک بر یک را وارد دروازه حریف کرد و در جریان برد 3 بر 2 مقابل آلومینیوم اراک هم گل اول تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

آذرباد اگرچه یک هافبک وسط محسوب می شود، اما با نظر ساکت الهامی در سیستم جدید مس به خط حمله نزدیک تر شده و همین موضوع به بالا رفتن آمارهای گل های زده او کمک کرده است.

بی شک با فرم ایده آلی که کاپیتان مس رفسنجان از خود نشان داده، در فصل پیش رو از او بیشتر خواهیم شنید و می تواند یکی از ستاره های تیم جذاب لیگ بیست و سوم باشد.

1900007

دیدگاه‌ها