کد خبر : 1951949 | 29 تیر 1402 ساعت 20:43 | 71.1K بازدید | 27 دیدگاه

اونانا رفت، دروازه اینتر به دروازه‌بان 37ساله می‌رسد

بعد از بازگشت کیلور ناواس به پی‌اس‌جی از ناتینگهام فارست، لوئیس انریکه اعتقادی به او ندارد و دروازه‌بان کاستاریکایی برای پر کردن جای خالی آندره اونانا راهی اینتر خواهد شد.

اونانا رفت، دروازه اینتر به دروازه‌بان 37ساله می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، کیلور ناواس که نیم‌فصل دوم فصل گذشته را به صورت قرضی در ناتینگهام فارست سپری کرد این تیم را ترک کرده و به پاریس برگشته است.

روزنامه اسپانیایی مارکا گزارش داد که لوئیس انریکه، سرمربی جدید پاری سن ژرمن، اعتقادی به ناواس ندارد و او را در فهرست خروجی تیمش قرار داده است. مارکا مدعی است ناواس به احتمال زیاد راهی اینتر خواهد شد چرا که مدیران نراتزوری با از دست دادن آندره اونانا و انتقال او به منچستریونایتد به دنبال گزینه‌ای برای دروازه‌بان اولی تیمشان می‌گردند و ناواس را بهترین گزینه ممکن می‌دانند.

1900067

در ادامه این گزارش اعلام شده که ناتینگهام فارست برای پر کردن جای خالی کیلور ناواس به دنبال جذب داوید سوریا، دروازه‌بان ختافه است. باشگاه اسپانیایی برای واگذاری او خواهان دست‌کم 10 میلیون یورو است ولی ناتینگهام فارست پیشنهادی 8 میلیونی ارائه کرده است.

در روزهای گذشته رسانه‌های ترکیه مدعی شده بودند فنرباغچه برای به خدمت گرفتن کیلور ناواس پیشنهادی به پاری سن ژرمن ارسال کرده است. اما در صورتی که اینتر برای جذب این دروازه‌بان کاستاریکایی جدی باشد بعید است که فنرباغچه بتواند با پیشنهاد باشگاه ایتالیایی رقابت کند.

دیدگاه‌ها