کد خبر : 1952042 | 30 تیر 1402 ساعت 12:58 | 69.9K بازدید | 39 دیدگاه

تصمیم عجیب: ستاره جدید رئال شماره 9 می‌شود!

رئال مادرید قصد دارد از جود بلینگام، ستاره جدید این تیم، در نقش شماره 9 کاذب استفاده کند.

تصمیم عجیب: ستاره جدید رئال شماره 9 می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، جدایی کریم بنزما از رئال مادرید برای مدیران این باشگاه و کارلو آنچلوتی غیرمنتظره بود و آنها را شوکه کرد. 

قرارداد او در انتهای فصل گذشته با رئال به پایان رسید اما همه انتظار داشتند که این بازیکن قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و حتی توافق نهایی برای امضای قرارداد هم انجام شده بود. 

اما پیشنهاد هنگفت 400 میلیون یورویی باشگاه الاتحاد عربستان تمام معادلات را برهم زد تا این ستاره فرانسوی پس از 14 سال از رئال مادرید جدا شود و به لیگ عربستان بپیوندد. 

1896466

جدایی او کار خرید مهاجم را برای رئال که انتظار این اتفاق را نداشت سخت کرد و آنها تا به حال تنها خوسلو را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت گرفته‌اند و در حالی راهی تور آمریکا شدند که خبری از مهاجم جدید دیگری نیست. 

حالا کوپه خبر داده که اگر رئال مادرید نتواند در این فرصت باقی مانده بازیکن دیگری را برای تقویت خط حمله تیمش به خدمت بگیرد، قصد دارد از بلینگام در این پست استفاده کند. 

گفته می‌شود که رئال امیدوار است که او بتواند در پست شماره 9 کاذب درخشان ظاهر شود و نیازهای این تیم در خط حمله را به خوبی برطرف کند. کارلو آنچلوتی پیش از این گفته بود که از شرایط فعلی تیمش حتی اگر خرید دیگری هم انجام نشود راضی است.

دیدگاه‌ها