کد خبر : 1952093 | 30 تیر 1402 ساعت 16:15 | 47K بازدید | 14 دیدگاه

لورکوزن با پول دیابی بازیکن جدید می‌خرد

جدایی ستاره تیم ژابی آلونسو با 3300 میلیارد تومان!

پس از رد پیشنهاد بزرگ عربستان، موسی دیابی که برای لورکوزن حکم لیونل مسی را داشت، راهی آستون ویلا خواهد شد.

جدایی ستاره تیم ژابی آلونسو با 3300 میلیارد تومان!

به گزارش "ورزش سه"، با انتقال موسی دیابی به استون ویلا، بایر لورکوزن در آستانه ثبت دومین فروش گران قیمت تاریخ باشگاه است. این قرارداد به لورکوزن فضای لازم برای مانور در بازار نقل و انتقالات را می‌دهد.

1900074

این یک معامله کلاسیک و برد-برد برای لورکوزن است. موسی دیابی که در سال 2019 با 15 میلیون یورو از پاری سن ژرمن آمد، چهار سال بعد با تقریباً چهار برابر قیمت به لیگ برتر خواهد رفت. استون ویلا، که فصل بعد در لیگ کنفرانس اروپا خواهد بود، قطعاً 55 میلیون یورو برای این ملی پوش فرانسوی می‌پردازد که در نهایت می‌تواند از طریق پاداش به 60 میلیون یورو مورد نظر لورکوزن افزایش یابد.

حتی بدون این پرداخت‌های اضافی احتمالی، مهاجم سرعتی در میان گران‌ترین خروجی‌های لورکوزن در جایگاه دوم را خواهد گرفت. تنها کای هاورتز که لورکوزن برای انتقالش به چلسی در سال 2020 حدود 100 میلیون یورو با پاداش‌ها دریافت کرد، درآمد بالاتری را در تاریخ باشگاه تضمین کرد.

1871312

خداحافظی با دیابی

دیابی عصر جمعه در بازی دوستانه مقابل اس سی پادربورن (17:30 بعد از ظهر به وقت محلی) در ترکیب لورکوزن حضور نخواهد داشت. او در چند روز آینده باید معاینات پزشکی را در انگلیس انجام دهد و پس از آن انتقال به طور رسمی اعلام خواهد شد.

استون ویلا برای این انتقال باشگاه کریستیانو رونالدو، النصر عربستان سعودی، را شکست داد. دیابی در ویلا با هم‌تیمی سابق خود از لورکوزن لئون بیلی ملاقات می‌کند که پیش از این با 32 میلیون یورو در سال 2021 رتبه دومی گران‌ترین فروش بایرلورکوزن را در اختیار داشت.

1888569

تزریق مالی در بهترین زمان
برای باشگاه بوندسلیگایی، میلیون‌ها یوروی دریافتی از فروش دیابی دومین درآمد قابل توجه نقل و انتقالات تابستانی است. پس از اینکه میچل باکر، مدافع چپ، با 10 میلیون یورو به اضافه پاداش به آتالانتا برگامو فروخته شد. این رقم به لورکوزن که امسال باید بین 10 تا 20 میلیون یورو از فروش بازیکنان درآمدزایی کند، زمینه لازم برای مانور بیشتر در بازار را خواهد داد زیرا علاوه بر پیدا کردن جانشینی برای دیابی، باشگاه به جایگزینی برای مهاجم پاتریک شیک نیز نیاز دارد که پس از عمل کشاله ران، حداقل تا اوایل اکتبر از میادین دور خواهد بود.

کیکر قبلاً در اوایل ژوئن گزارش داده بود که لورکوزن روی ویکتور بونیفیس (22) از یونیون سن ژیلواز تمرکز دارد. در حال حاضر این مهاجم که بیش از 15 میلیون یورو هزینه دارد، جدی‌ترین گزینه جانشینی دیابی است.

دیدگاه‌ها