کد خبر : 1952153 | 30 تیر 1402 ساعت 20:48 | 131.9K بازدید | 26 دیدگاه

خشونت غیرضروری در بازی تدارکاتی

سه مصدوم، بازی دوستانه قطع شد!

دیدار دو تیم پیکان و شمس آذر قزوین در ورزشگاه اختصاصی پیکانی‌ها با اتفاقات عجیب و غریبی به صورت نیمه کاره رها شد.

سه مصدوم، بازی دوستانه قطع شد!

به گزارش "ورزش‌سه"، این مسابقه قرار نبود در ورزشگاه اختصاصی پیکانی‌ها برگزار شود، اما با توجه به اینکه ورزشگاه مناسبی برای میزبانی از این بازی دوستانه در دسترس نبوده، رسول خطیبی و پیکانی‌ها میزبانی این مسابقه دوستانه را در زمین تمرین اختصاصی خودشان برعهده می‌گیرند.
این مسابقه از ساعت 17:30 دقیقه آغاز می‌شود. گل اول این مسابقه خیلی زود روی ارسال شاگردان سعید دقیقی با ضربه سر پوریا سرآبادانی به ثمر می‌رسد، اما در ادامه کیوان صیامی گل تساوی را وارد دروازه شمس آذر می‌کند.
این بازی درگیرانه اما در ادامه با اتفاقات و برخوردهایی همراه می‌شود که سبب شده سرمربی پیکان قید ادامه بازی را بزند.
در واقع دغدغه رسول خطیبی در این مسابقه فیزیکی حفظ سلامت بازیکنانش بوده که منصور باقری هافبک خود را در اولین برخورد جدی بازی در نیمه اول به دلیل آسیب‌دیدگی از زمین بیرون می‌کشد و گفته می‌شود این بازیکن شرایط نگران‌کننده‌ای دارد و ممکن است چند ماه از دسترس پیکانی‌ها خارج شود.
این برخوردها با شروع نیمه دوم هم ادامه پیدا می‌کند و این بار علی‌اکبر رنجبر، مدافع راست پیکان، با مصدومیت مواجه می‌شود و پس از دومین برخوردی که میان او و یکی دیگر از بازیکنان شمس آذر ایجاد می‌شود، درنهایت به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک می‌کند.
اما پس از سومین برخورد که رسول خطیبی غلامرضا ثابت ایمانی، مهره کلیدی‌اش، را به دلیل بازی فیزیکی حریف در آستانه مصدومیت می‌بیند، سرمربی پیکان به شدت عصبانی می‌شود و در همین لحظه تصمیم به توقف بازی می‌گیرد.
درنهایت این بازی دوستانه با همان تساوی یک بر یک خاتمه می‌یابد.

دیدگاه‌ها