کد خبر : 1952223 | 31 تیر 1402 ساعت 10:40 | 19.6K بازدید | 1 دیدگاه

تهمت عجیب به اسطوره چلسی: خصومت شخصی داشت!

عبدالله دوکوره، ستاره اورتون، مدعی شده که فرانک لمپارد در طول دوران حضورش در این تیم با او مشکل شخصی داشته است.

تهمت عجیب به اسطوره چلسی: خصومت شخصی داشت!

به گزارش "ورزش سه"، لمپارد فصل کابو‌س‌واری را در لیگ برتر پشت سر گذاشت و روزهای تلخی را روی نیمکت اورتون و چلسی تجربه کرد. 

او فصل گذشته را به عنوان سرمربی اورتون شروع کرد اما نتایج بسیار ضعیفی که کسب کرد باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با او بگیرند و این تیم به سختی در هفته پایانی از سقوط به دسته پایین‌تر فرار کرد. 

دوکوره پس از چند ماه که از برکناری لمپارد می‌گذارد، اظهارات جالبی را درباره رفتار او در اورتون با بازیکنان این تیم مطرح کرده است. 

1900539

او در گفتگو با اتلتیک در این باره اظهار داشت: «روزهای سختی بود چون اولین بار در طول دوران فوتبالم بود که به اندازه‌ای که می‌خواستم فوتبال بازی نمی‌کردم. خصوصا که دلیل این موضوع را هم نمی‌دانستم. من یکی از آماده‌ترین بازیکنان تیم بودم و همیشه با تمام وجود تلاش می‌کردم، بنابراین این که نمی‌توانستم در آن شرایط بد به تیمم برای بهبود اوضاع کمک کنم بسیار سخت بود. 

اگر لمپارد فقط چند هفته بیشتر در اورتون مانده بود، من جدا می‌شدم. برنامه او همین بود که به من بازی ندهد. حتی اگر عالی تمرین می‌کردم و سرحال بودم هم من را در ترکیب قرار نمی‌داد. او خصومت شخصی با من داشت. 

می‌دانستم که وقتی او برود، شانس دوباره برای حضور در میدان خواهم داشت. بنابراین سرم را پایین انداختم و منتظر فرصت ماندم و این اتفاق رخ داد. خوشحالم که توانستم با گلی که زدم تیمم را در لیگ برتر حفظ کنم.»

دیدگاه‌ها