کد خبر : 1952273 | 31 تیر 1402 ساعت 13:23 | 35.9K بازدید | 18 دیدگاه

دوقلوهای افسانه‌ای در میلان

استفانو پیولی با دو انتقال پرونده نقل و انتقالات این فصل را خواهد بست.

دوقلوهای افسانه‌ای در میلان

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از گاتزا دلا اسپورت، میلانی‌ها در آستانه جذب نوآ اوکافور ستاره سوئیسی ردبول سالزبورگ و ساموئل چوکووئزه وینگر نیجریه‌ای و ۲۴ ساله ویارئال هستنر. اگرچه روسونری به سرعت اقدام به جذب اوکافو کرد، آنها از هفته‌ها قبل چوکووئزه را زیر نظر داشتند. نکته جالب این است که با جذب چوکووئزه تنها سهمیه غیر اروپایی میلان پر خواهد شد.

چوکووئزه ۲۴ ساله طی انتقالی به مدت ۵ سال و به ارزش ۲۰ میلیون یورو به همراه ۸ میلیون یورو آپشن از ویارئال به میلان خواهد پیوست.

با دریافتی نزدیک به ۴ میلیون یورو در سال، او یکی از گران‌ترین بازیکنان میلان خواهد بود. چوکووئزه قرار است به تور میلانی‌ها در آمریکا اضافه شود و برای اولین بار در بازی‌های دوستانه با پیراهن روسونری به میدان خواهد رفت.

هواداران روسونری انتظار دارند او نیز مثل لیائو ستاره پرتغالی برای این تیم گلزنی کند و موثر واقع شود. درست مثل تیتر خبرگزاری گاتزتا دلا اسپورت که از او به عنوان قل دیگر لیائو نامبرده است.

میلان با جذب چوکووئزه در پست وینگر راست و پولیشیج در پست هافبک هجومی و اوکافور به عنوان مکمل ژیرو، خط آتش خود را تقویت کرده است.

1900604

دیدگاه‌ها