کد خبر : 1952282 | 31 تیر 1402 ساعت 14:00 | 32.7K بازدید | 30 دیدگاه

خریدهایی در راه‌اند

وعده جذاب یورگن کلوپ برای لیورپولی‌ها

یورگن کلوپ انتظار دارد که لیورپول قبل از بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل چلسی در ماه آینده، حرکت‌های بیشتری در بازار نقل و انتقالات انجام دهد.

وعده جذاب یورگن کلوپ برای لیورپولی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها در تابستان امسال با ورود الکسیس مک آلیستر از برایتون و دومینیک سوبوسلای از لایپزیش، 95 میلیون پوند برای بازسازی خط میانی خود هزینه کرده‌اند. با این حال، جدایی قریب الوقوع جردن هندرسون و فابینیو و رفتنشان به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی باعث شده لیورپول به دنبال تقویت بیشتر در خط میانی خود باشد.

1899930

قرمزها از قبل به دنبال جایگزینی طولانی مدت برای این دو بازیکن بودند و رومئو لاویای 19 ساله از ساوتهمپتون و رایان گراونبرخ از بایرن مونیخ در صدر فهرست قرار داشتند اما حالا لیورپول نیاز به خریدهایی فوری دارد.

 صحبت از گزینه‌ای چون شیخ دوکوره از کریستال پالاس است، در حالی که لیورپول همچنان نیم نگاهی هم به اورلین شوامنی (رئال) نیز دارد.

1900614

گزارشگریورگن کلوپ متقاعد شده است که تا روز بازی با چلسی، حداقل یک چهره جدید دیگر در لیورپول خواهیم دید. سرمربی قرمزها در پاسخ به سوالی درباره خریدهای بعدی قرمزها، در پادکست "ما لیورپول هستیم" گفت: «کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و پنجره نقل و انتقالات نیز باز است. اگر الان یک روز 28 ساعت هم باشد، می‌توانم آن را به راحتی پر کنم!»

گزارشگرکلوپ ادامه داد: «با این وجود، تمرکز و انرژی اصلی من باید روی جلسات تمرینی باشد و این کاری است که انجام می‌دهم. سپس می‌توان به مسائلی چون خرید بازیکن نیز فکر کرد. هنوز سه هفته و نیم تا اولین بازی فصل باقی مانده است. چند چیز باید قبل از آن اتفاق بیفتد و قطعاً از بازار نقل و انتقالات نیز اخبار جدید خواهیم داشت. این اکنون مشخص است و اتفاق خواهد افتاد. بازیکنان جدیدی باید وارد شوند و ما تیم خوبی خواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها