کد خبر : 1952319 | 31 تیر 1402 ساعت 15:25 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاراته ایران در آسیا 9 مداله شد

روز بدون طلای ستاره‌های تیم ملی

در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا کاراته یک نقره و سه برنز دیگر برای کاراته ایران بدست آمد تا مدال‌های کاراته ایران به ۲ طلا، یک نقره و ۶ برنز برسد.

روز بدون طلای ستاره‌های تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، دومین روز از رقابت‌‍‌های قهرمانی کاراته آسیا ۲۰۲۳ امروز برگزار شد و نمایندگان ایران موفق به کسب یک مدال نقره و سه برنز شدند تا آمار مدال‌های کاراته ایران تا این لحظه به دو طلا، یک نقره و شش برنز برسد. همچنین در بخش پاراکاراته نیز ایران موفق شد به چهار مدال طلا و یک مدال برنز دست پیدا کند.

در رقابت‌های امروز در حالی که چهره‌های مطرحی همچون بهمن عسگری، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده روی تاتامی رفتند، خبری از کسب مدال طلا نبود و برخلاف روز اول که دو سکوی قهرمانی به ایران رسید، امروز دست ایرانی‌ها از طلا کوتاه ماند. 

* بهمن عسگری در وزن ۷۵- با سه پیروری مقابل نمایندگان کشورهای قرقیزستان، ازبکستان و عربستان راهی فینال این مسابقات شد و با نتیجه ۳ بر دو مغلوب حریف قزاقستانی خود شد و به مدال نقره بسنده کرد.

* سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ با چهار پیروزی مقابل نمایندگان ماکائو، اندونزی، سریلانکا و امارات در دیدار با طارق حمدی از عربستان در حالی که ۶ بر ۶ مساوی بود با قانون سنشو (اولین امتیاز) نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

* سارا بهمنیار در وزن ۵۰- بانوان با سه پیروزی مقابل نمایندگان کشورهای سریلانکا، ژاپن و عربستان مقابل حریف قزاقستانی خود شکست خورد و به مدال برنز رسید.

* فاطمه سعادتی در وزن ۵۵- بانوان نیز با چهار پیروزی مقابل نمایندگان کشورهای ترکمنستان، هنگ کنگ، ازبکستان و اندونزی در رقابت با حریف چین تایپه‌ای شکست خورد تا به مدال برنز بسنده کند.

* ذبیح الله پورشیب در وزن ۸۴- ، پوریا اقدسی در وزن ۶۰- و مبینا حیدری در وزن ۶۸- بانوان دیگر نمایندگان کاراته ایران بودند که از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

زمانبندی فردا (روز پایانی) مسابقات قهرمانی آسیا کاراته مالزی ۲۰۲۳ به شرح زیر است:

ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران آغاز مسابقات کاتا (فاطمه صادقی، زینب السادات حسینی، ملیکا عزتی، سپیده امینی)

ساعت ۵:۳۰ آغاز مسابقات کاتا تیمی آقایان (میلاد فرازمهر، ابوالفضل شهرجردی و علی زند)

ساعت ۶:۳۵ آغاز مسابقات کومیته تیمی بانوان (آتوسا گلشاد نژاد، مبینا حیدری، لیلا برجعلی، مبینا کاویانی)

ساعت ۶:۳۵ آغاز مسابقات کومیته تیمی آقایان (مهدی خدابخشی، صالح اباذری، مهدی عاشوری، مهدی شهگل، محمود نعمتی، امیرحسین فداکار، سامان عدالتی)

دیدگاه‌ها