کد خبر : 1952340 | 31 تیر 1402 ساعت 17:23 | 152.7K بازدید | 90 دیدگاه

صدم را مقابل پرسپولیس گذاشتم و آمدم استقلال؛

سکوت مشکوک خالدآبادی درباره سوال جنجالی

گلر جدید استقلال می‌گوید تمام توان خود را برای این تیم خواهد گذاشت.

سکوت مشکوک خالدآبادی درباره سوال جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خالدآبادی بعد از امضای قرارداد با استقلال، عنوان کرد: اول از همه خدا را شاکرم که توانستم به باشگاه استقلال بپیوندم. پیشنهاداتی از پرسپولیس و تراکتور داشتم و به نظرم لطف خدا بود که تیمهای بزرگ ایران به من پیشنهاد دادند اما از امروز برای استقلال تلاش می‌کنم و برای تیمهای دیگر آرزوی موفقیت دارم.

ویدئو: 306039

گزارشگرگلر جدید آبی‌ها در مورد شانس بازی اظهار داشت: تیم امید سکوی پرتاب خوبی برایمان شد و به نظرم امسال کار سختی دارم و رقیب خوبی دارم و این به نفع همه ماست.

گزارشگرخالدآبادی در پاسخ به این سوال که آیا شرطی برای بازی کردن داشته؟ اظهار داشت: اجازه بدهید این را بعدا صحبت کنیم.

گزارشگروی افزود: قطعا من وقتی این تصمیم را گرفتم به این فکر کردم که خوب باشم و با قطعیت این تصمیم را بگیرم.

گزارشگرخرید جدید استقلال راجع به واکنش هواداران گفت: هواداران به من لطف داشتند و امیدوارم آنها را رو سفید کنم و جواب محبتشان را بدهم.

گزارشگرمحمدرضا خالدآبادی درباره درخشش مقابل پرسپولیس با پیراهن هوادار توضیح داد: وقتی شما در تیم کوچک هستید، دوست دارید مقابل پرسپولیس و استقلال بهترین عملکرد را داشتم. این که می‌گویند فلانی جلوی پرسپولیس صدش را نگذاشته، بازی رسانه‌ای است. من بازی اول مقابل پرسپولیس کلین‌شیت کردم و بازی دوم باختیم اما همیشه سعی کردم بهترین باشم.

گزارشگراو درباره حضور در تیم امید گفت: پرواز ما نصفه شب بود و صبح رسیدیم. اردوی خوبی داشتیم و بچه‌ها فنی بالا هستند و امیدوارم با حمایت فدراسیون و کادرفنی به نتیجه برسیم. در تیم هم خیلی همدل هستیم و هیچوقت ندیدم انقدر در تیم همه باهم رفیق باشند.

دیدگاه‌ها