کد خبر : 1952387 | 31 تیر 1402 ساعت 22:04 | 56.1K بازدید | 8 دیدگاه

ستاره ایتالیایی بازنشسته شد: خداحافظ بازی زیبا!

جوزپه روسی، ملی‌پوش سابق ایتالیا و ستاره سابق ویارئال و فیورنتینا اعلام بازنشستگی کرده و با فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد.

ستاره ایتالیایی بازنشسته شد: خداحافظ بازی زیبا!

به گزارش "ورزش سه"،  جوزپه روسی، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، که سال‌ها با پیراهن آتزوری و در باشگاه‌های ویارئال و فیورنتینا درخشیده بود با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی با فوتبال خداحافظی کرد.

روسی 36ساله در پست خداحافظی‌اش نوشت:" امروز اعلام می‌کنم از زیباترین بازی دنیا بازنشسته می‌شوم. چه سفر فوق‌العاده‌ای. از زمانی که در کودکی در باغچه با توپ می‌دویم تا بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال دنیا در زیباترین استادیوم‌ها و مقابل بهترین بازیکنان دنیای فوتبال. من واقعا قدردان این فرصت هستم که توانستم بخشی از این بازی بزرگ باشم. رویای من به واقعیت پیوست و در زندگی‌ام هیچ احساس نارضایتی ندارم.

1900784

من مسیر منحصربفردی را در فوتبال طی کردم. مسیری با فرازهای زیاد و البته با فرودهای متعدد. ولی لحظات منفی که بیشتر مصدومیت‌ بود هرگز نتوانست متوقفم کند. من آنقدر قوی بودم که امکان نداشت کوتاه بیایم. برای همین است که این پست را با قلبی اندوهگین می‌نویسم اما در حالی که لبخند بر لب دارم. من به دستاوردهایم افتخار می‌کنم. به خانواده‌ام می‌گویم: از خودگذشتگی‌ها و حمایت‌های بی‌پایان شما بود که به من قدرت و شجاعت داد تا بتوانم به موفقیت‌هایی برسم که در نگاه اول دست‌نیافتنی به نظر می‌رسید".

1900783

روسی که محصول آکادمی فوتبال منچستریونایتد است پس از آنکه در این باشگاه فرصت عرض اندام پیدا نکرد به صورت قرضی راهی نیوکاسل و پارما شد اما سال 2007 با پیوستن به ویارئال بود که به شهرت رسید و حتی پیراهن تیم ملی ایتالیا را در سال 2008 به تن کرد. او با 30 بازی ملی و سابقه بازی برای تیم‌های مطرحی چون فیورنتینا و جنووا را در کارنامه دارد.

دیدگاه‌ها