کد خبر : 1952413 | 01 مرداد 1402 ساعت 04:30 | 37.3K بازدید | 12 دیدگاه

یک دلیل برای دوست داشتن رومئوی بارسلونا

اوریل رومئو، بازیکن جدید بارسلونا، در سال ۲۰۲۰، همراه با الکس گارسیا ۱۵,۰۰۰ یورو سرمایه‌گذاری کرد تا به سالمندان کمک کند.

یک دلیل برای دوست داشتن رومئوی بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در سال 2020 با شیوع ویروس کرونا که روزانه موجب فوت صد‌ها نفر بود، اوریل رومئو، بازیکن جدید بارسا، فکر کرد که می‌تواند کمکی به سالمندان شهرش، اولدکونا، در جنوب کاتالونیا انجام دهد.

اوریول که در آن زمان برای باشگاه ساوتهمپتون بازی می‌کرد، با هموطن خود، الکس گارسیا (بازیکن خیرونا) تماس گرفت و هر دو تصمیم گرفتند با شورای شهرشان صحبت کنند.

در اولدکونا، مرکزی برای نگهداری سالمندان وجود نداشت و دو بازیکن با شهرداری قراردادی را امضا کردند. آن‌ها 15,000 یورو سرمایه‌گذاری کردند تا یک نوع اقامتگاه سیار برای سالمندانی که خانواده‌ای برای مراقبت نداشتند، ایجاد کنند.

1900834

این یک ابتکار دلنشین از سوی اوریل رومئو و الکس گارسیا برای کمک به سالمندان در اولدکونا در طول دوران چالش‌برانگیز شیوع ویروس کرونا است.

این امر تحسین‌برانگیز است که آن‌ها برای ایجاد یک اقامتگاه متحرک سرمایه‌گذاری کردند تا نیازهای اساسی سالمندان، شامل بهداشت، غذا و تفریح پوشش داده شود و آن‌ها احساس تنهایی نکنند.

دیدگاه‌ها