کد خبر : 1952588 | 01 مرداد 1402 ساعت 19:43 | 30K بازدید | 9 دیدگاه

یک پاس پشت دفاع برای پیروزی در تهران

هوادار و شکست جنجالی مقابل ملوان

شاگردان محمود فکری در ششمین جدال دوستانه خود برابر ملوان بندرانزلی شکست خوردند.

 هوادار و شکست جنجالی مقابل ملوان

به گزارش "ورزش سه"، هواداری‌ها عصر روز یک شنبه در مجموعه ورزشی الیاف تهران و در ششمین مصاف آماده سازی پیش فصل خود برابر ملوان قرار گرفتند و در پایان تن به شکست یک بر صفر دادند.

تک گل پیروزی بخش ملوان در دیدار برابر هوادار را رضا جعفری در نیمه نخست به ثمر رساند. رضا جعفری با یک پاس در عمق در محوطه هوادار صاحب موقعیت تک به تک شد و با کنترل توپ و ضربه پای راستش دروازه حریف را باز کرد.

ویدئو: 306107
1901119

قضاوت این دیدار بر عهده وحید زمانی بود. ملوانی‌ها که با هدایت مهدی تارتار به تازگی در الیاف تهران اردو برپا کرده‌اند در اولین بازی تدارکاتی خود به پیروزی دست یافتند. این درحالی بود که هوادار ششمین بازی دوستانه خود را پشت سر گذاشت.

هواداری‌ها روز جمعه ششم مرداد ماه در ورزشگاه شهید کاظمی تهران و در آخرین دیدار آماده سازی خود برابر پرسپولیس قرار می‌گیرند و در نخستین دیدار رسمی خود نیز روز جمعه سیزدهم مرداد ماه در ورزشگاه پاس قوامین پذیرای مس خواهند بود. ملوان نیز در هفته اول لیگ میزبان ذوب آهن است.

1901117

این بازی دوستانه به علت اعتراض کادر فنی هوادار به نحوه قضاوت داور و همچنین کارت قرمزی که او به یکی از بازیکنان نشان داد در دقایقی پرتنش دنبال شد.

1901118

دیدگاه‌ها