کد خبر : 1952648 | 02 مرداد 1402 ساعت 06:20 | 20.6K بازدید | 6 دیدگاه

غیبت این ستاره آرسنال برای جدایی نیست

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، تایید کرد غیبت نیکلاس په‌په در تور پیش فصل این تیم به دلیل مصدومیت است.

غیبت این ستاره آرسنال برای جدایی نیست

به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس په‌په ملی پوش ساحل عاجی آرسنال، فصل گذشته را به طور قرضی در نیس گذراند. او در 27 بازی که برای این تیم انجام داد 8 گل به ثمر رساند.

آرسنال در تابستان 2019 برای این بازیکن 72 میلیون پوند هزینه کرد ولی په‌په با عملکرد خود آنها را مجاب کرد که او را به تیم‌های لیگ1 فرانسه قرض بدهند.
با عملکرد فوق العاده بوکایو ساکا در سمت راست خط حمله، عملا نیکلاس په‌په شانسی برای رسیدن به ترکیب اصلی آرسنال در این یک سال باقی مانده از قراردادش ندارد.

میکل آرتتا در کنفرانس خبری، در باره وضعیت این بازیکن توضیح داد: "در حال حاضر او دوران نقاهت مصدومیتش را سپری می‌کند. به همین دلیل همراه تیم نیست. او به  تازگی از یک انتقال قرضی بازگشته است و ما باید ببینیم چه زمانی از مصدومیت بازمی‌گردد و سپس تصمیم درستی در مورد آینده بگیریم."
 

1901224

در اوایل این ماه، په‌په تمایلش به بازگشت به آرسنال را تایید کرد و شایعات مربوط به رابطه ضعیفش با آرتتا را رد کرد. او در مصاحبه‌ای در این باره گفته: "قرارداد قرضی من بدون بند خرید بود، بنابراین من باید به آرسنال برگردم. همه می‌گویند آرتتا مرا به عنوان بازیکنی که در سطح تیمش و فلسفه تیمش نیست، می‌شناسد. اما این حرف‌ها درست نیست. او از هر نظر به من کمک کرد و تمام مدت تلفنی با من در ارتباط بود. من با دستیارانش فیلم می‌دیدم و او واقعا به من اعتقاد داشت. آرتتا به من می‌گفت که پتانسیل باورنکردنی دارم که باید از آن استفاده کنم."

دیدگاه‌ها