کد خبر : 1952649 | 02 مرداد 1402 ساعت 06:49 | 38.5K بازدید | 8 دیدگاه

سندروم طارمی علیه ستاره ژاپنی!

دایچی کامادا، بازیکن سابق آینتراخت فرانکفورت، به دلیل مشابهی که مانع از انتقال مهدی طارمی به میلان شد، مقصد جدیدی را انتخاب کرده است.

سندروم طارمی علیه ستاره ژاپنی!

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌ها حاکی از آن است که لاتزیو مذاکرات خود را با دایچی کامادا، بازیکن آزاد آغاز کرده تا این بازیکن را در بازار تابستانی جذب کند.

آینتراخت فرانکفورتمهاجم 26 ساله ژاپنی که می‌تواند در پست‌های تهاجمی یا مرکزی خط میانی هم بازی کند، در حال حاضر پس از پایان قراردادش با آینتراخت فرانکفورت، بازیکن آزاد است.

کامادا به شدت مورد توجه میلان بود و حتی با تیم ایتالیایی به توافق شخصی هم دست یافت اما آن‌ها تصمیم گرفتند تمرکز خود را روی خرید ساموئل چوکوئزه از ویارئال متمرکز کنند.

چنین تصمیمی یک دلیل واضح دارد. باشگاه‌های ایتالیایی در نقل و انتقالات می‌توانند فقط یک بازیکن خارج از اتحادیه اروپا را جذب کنند. پیش از کامادا مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو، مورد توجه میلان بود.

1901226

بازیکن ژاپنی دقیقا به دلیل قانونی که انتقال طارمی از پورتو به میلان را منتفی کرد، نتوانست پیراهن این تیم را به‌تن کند و اکنون در مسیر دیگر تیم سرشناس ایتالیایی قرار دارد.

طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، کلودیو لوتیتو، رئیس لاتزیو، مشتاق به جذب کامادا در تابستان امسال است، بنابراین تصمیم گرفته پیشنهادی رسمی به این بازیکن ارائه کند.

بروسیا دورتموند و اتلتیکومادرید نیز هر دو مشتاق جذب این بازیکن 26 ساله هستند اما لاتزیو می‌خواهد او را هر چه سریع‌تر به عنوان خرید جدیدش معرفی کند.

دیدگاه‌ها