کد خبر : 1952654 | 02 مرداد 1402 ساعت 01:24 | 51.8K بازدید | 21 دیدگاه

درخواست مدافع هلندی بایرن: این ستاره را بخرید!

ماتیاس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، می‌گوید هری کین می‌تواند به پیشرفت قهرمان بوندسلیگا کمک‌ کند.

درخواست مدافع هلندی بایرن: این ستاره را بخرید!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با احتمال جدایی سادیو مانه، یکی از مشتریان جدی هری کین در بازار تابستانی است. احتمالا مانه بایرن را به مقصد عربستان سعودی ترک می‌کند.

با وجود اینکه فرصت زیادی از نقل و انتقالات باقی نمانده، مدیران باشگاه آلمانی در تلاش هستند تا رضایت باشگاه تاتنهام برای جدایی کاپیتان کین را به دست آورند.

1901232

در میان گمانه‌زنی‌های زیادی درمورد آینده کین، ماتیاس دلیخت، مدافع بایرن‌مونیخ، امروز از تمایل خود برای هم‌تیمی شدن با کاپیتان تیم ملی انگلیس صحبت کرد.

دلیخت درباره شایعات انتقال کین به بایرن مونیخ گفت: "او یک مهاجم در سطح کلاس جهانی است. نمی‌توانم بیشتر از این بگویم، من مدیر باشگاه نیستم. هر بازیکن در سطح کلاس جهانی می‌تواند به پیشرفت یک تیم کمک کند. فکر می‌کنم این در مورد هری کین هم صدق می‌کند."

1901231

او همچنین درباره تجربه بازی در کنار کیم مین جائه، خرید جدید بایرن از ناپولی‌، گفت: "کیم مانند من انگلیسی صحبت می‌کند. ما یکدیگر را به خوبی درک می‌کنیم، برای یک بازیکن جدید مهم است که سریع با تیمش هماهنگ شود."

او همینطور درباره میزان آمادگی‌اش پس از مصدومیت گفت: "بعد از مصدومیت احساس بسیار خوبی دارم. حالم خوب است، 95 درصد آماده‌ام و 5 درصد دیگر را در ژاپن به دست می‌آورم."

دیدگاه‌ها